🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12512.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

می میکس فولد رسما معرفی شد: اولین گوشی تاشوی شیائومی

شیائومی بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از نسل جدید گوشی می میکس رونمایی کرد، اما این بار با یک گوشی تاشو به نام می میکس فولد روبه‌رو هستیم تا چینی‌ها در تمام بخش‌های بازار موبایل ...

شیائومی بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از نسل جدید گوشی می میکس رونمایی کرد، اما - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - این بار با یک گوشی تاشو به نام می میکس فولد روبه‌رو هستیم تا چینی‌ها در تمام بخش‌های بازار موبایل نماینده‌ای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - داشته باشند.

این گوشی هوشمند از نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی با پشتیبانی از دالبی ویژن، رزولوشن 2K یا ۱۸۶۰ در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - ۲۴۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ بهره می‌برد. این نمایشگر امولد با قابلیت پشتیبانی از +HDR10 و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، تراکم پیکسلی برابر ۳۸۷ پیکسل در هر اینچ دارد.

لولای U شکل مورد استفاده در این گوشی تاشو در مقایسه با لولاهای مورد استفاده در دیگر گوشی‌های تاشو ۲۷ درصد سبک‌تر است. این دستگاه در تست اطمینان ۲۰۰ هزار بار خم شده و سپس تا یک میلیون بار مورد آزمایش قرار گرفته است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

در بیرون این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی امولد با پشتیبانی از دالبی ویژن قرار گرفته که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. این نمایشگر با رزولوشن ۸۴۰ در ۲۵۲۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت، رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

شیائومی می میکس فولد برای ارائه یک تجربه صوتی فوق‌العاده از چهار اسپیکر بهره می‌برد که توسط شرکت هارمن کاردن بهینه شده‌اند. این گوشی پرچمدار دارای حالت دسکتاپ در رابط کاربری است که با سوایپ سه انگشت می‌توان به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - آن دسترسی پیدا کرد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از سنسور ایزوسل HM2 سامسونگ با اندازه ۱/۱.۵۲ اینچ بهره می‌برد و لنز آن ۷ المان دارد. این سنسور از ترکیب ۹ در ۱ پیکسل برای اندازه پیکسل ۲.۱ میکرومتر پشتیبانی می‌کند. این دوربین فاقد لرزشگیر اپتیکال است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، شاهد قرارگیری دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - تله‌ماکرو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری هستیم. دوربین تله‌‌ماکرو می میکس فولد از تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - لنز مایع بهره می‌برد که می‌تواند در کمترین زمان ممکن میان ماکرو و تله‌فوتو سوییچ کند. شیائومی برای این محصولش از اولین چیپ پردازش تصویرش به نام C1 استفاده کرده که مستقیما روی چیپست اصلی قرار ندارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

قیمت شیائومی می میکس فولد در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۱۵۲۰ دلار می‌رسد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۶۷۵ دلار دارد. مدل ویژه سرامیکی این گوشی هوشمند با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۱۹۷۸ دلار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان - به فروش می‌رسد. این قیمت‌ها مربوط به بازار چین هستند، بنابراین می میکس فولد در بازار جهانی با قیمت بالاتری عرضه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خدابنده استان زنجان

نسخه استاندارد از پنل پشتی با روکش گوریلا گلس با بافت سرامیک بهره می‌برد ولی نسخه سرامیکی دارای پنل پشتی سرامیکی مشکل رنگ است که فریم میانی و دکمه‌های تنظیم صدای طلایی رنگ دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone