🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15602.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شارژر هواوی P50 به دلیل کمبود چیپ‌ از جعبه حذف می‌شود

به نظر می‌رسد هواوی هم مانند برخی برندهای دیگر از جمله اپل و سامسونگ در نسل جدید پرچمداران خود یعنی هواوی P50 شارژر را از جعبه حذف خواهد کرد، اما دلیل حذف شارژر برای هواوی ...

به نظر می‌رسد هواوی هم مانند برخی برندهای دیگر از جمله اپل و سامسونگ در نسل جدید پرچمداران خود یعنی هواوی P50 شارژر را از جعبه حذف خواهد کرد، اما دلیل حذف شارژر برای هواوی با آنچه سایر شرکت‌ها می‌گویند متفاوت است.

برای اولین بار اپل شارژرهای خود را از جعبه‌های آیفون حذف کرد و حالا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - سایر شرکت‌ها هم همین روال را در پیش گرفته‌اند. در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - ابتدا سامسونگ و سپس شیائومی در برخی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - گوشی‌های خود از جمله گلکسی S21 شارژرها را از جعبه حذف کردند و حالا به نظر می‌رسد در جعبه گوشی هواوی P50 هم خبری از شارژر نخواهد بود. به گفته برخی منابع، این تصمیم هواوی مانند دیگر شرکت‌های به دلایل مالی یا زیست محیطی انجام نشده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی

حذف - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - شدن شارژر گوشی P50 به کمبود چیپ‌های شارژر مربوط می‌شود. کمبود - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - محصولات نیم‌رسانا در جهان به مشکلی بزرگ تبدیل شده است. تحریم‌‌های ایالات متحده و کمبود جهانی چیپ به مشکلات هواوی افزوده است. البته، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - هواوی همچنان شارژرهای جداگانه‌ای را در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتواند نیاز احتمالی آنها را مرتفع سازد.

اپل برای حذف شارژر و حتی هدفون‌ از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - جعبه‌های آیفون خود - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت رسمی موضوع را توضیح داد. با توجه به اینکه تقریبا اکثر کاربران جدید آیفون از شارژر اپل استفاده می‌کنند، این شرکت با حذف شارژر قصد داشت میزان زباله‌های الکترونیکی تولید شده توسط لوازم جانبی را کاهش دهد. بنابراین اپل از یک طرف در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی کرده و از طرف دیگر با وادار کردن مصرف‌کنندگان به خرید لوازم جانبی، سودآوری می‌کند.

با این وجود همه کاربران مبنای زیست محیطی اقدام تجاری اپل را قبول ندارند و می‌گویند این شرکت باید گوشی را به هماره شارژر عرضه کند. سامسونگ و شیائومی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کمیجان استان مرکزی - نیز همین الگو را در پیش گرفتند، اما برای جلوگیری از نظارت نهادهای مختلف،‌روش‌های دیگری را نیز در پیش گرفتند. انتظار می‌رود سری هواوی P50 طی چند ماه آینده و با طراحی دوربین جدیدی روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone