🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31782.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار هواوی پی ۳۰ پرو را پیش از رونمایی ببینید

در فاصله یک ماه تا رونمایی از هواوی پی ۳۰ پرو ، کمپانی چینی نمونه اولیه این پرچمدار را با خود به نمایشگاه MWC 2019 آورده و در اختیار برخی کارشناسان قرار داده است. کارشناسان ...

در فاصله - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - یک ماه تا رونمایی از هواوی پی ۳۰ پرو ، کمپانی چینی نمونه اولیه این پرچمدار را با خود به نمایشگاه MWC 2019 آورده و در اختیار برخی کارشناسان قرار داده است.

کارشناسان سایت DigitalTrends پس از دسترسی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - به نسخه‌ اولیه هواوی پی  ۳۰ پرو، از آن به عنوان نمونه نسبتا تکمیل شده نام برده اند. تصاویر ثبت شده از این موبایل از دوربین اصلی سه گانه یکپارچه خبر می دهد که به نظر جذابتر از سنسورهای جزیره ای پی ۲۰ پرو است. سایز و وزن دستگاه نیز تقریبا برابر با پی ۲۰ پرو است اما برای سهولت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - بیشتر کاربر، لبه های آن مثل میت ۲۰ به شکل مخروطی درآمده است.

پرداخت نهایی کروم باعث انعکاس تصویر و به جای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - ماندن اثر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - انگشت در بدنه پی ۳۰ پرو می شود، هرچند در نسخه نهایی احتمالا شاهد این مشکل نخواهیم بود. در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - لبه فوقانی اسلات سیم کارت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و در لبه زیرین پورت Type-C قرار گرفته است. کلیدهای کنترل صدا و پاور هم روی لبه دستگاه کار شده اند.

DigitalTrends اجازه تصویربرداری از نمایشگر را پیدا نکرده به همین خاطر نمی توان با قاطعیت در مورد سهم صفحه از پنل یا تعبیه بریدگی و ظاهر آن بحث کرد.

کد VOGUE که روی پنل عقب به چشم می خورد، اسم رمز پرچمدارهای هواوی مجهز به چیپست کایرین ۹۸۰ است. تحلیل فرمور اولیه VOG-AL00 که احتمالا نسخه چینی پی ۳۰ پرو است، از باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX 600 و ۱۶ مگاپیکسلی IMX 351 حکایت دارد. دوربین سلفی هم احتمالا ۲۵ مگاپیکسلی IMX 576 خواهد بود.

ایوان بلس قبلا از زوم ۵ برابری بدون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مینودشت استان گلستان - افت کیفیت خبر داده بود؛ برخی منابع آگاه و موثق هم مدعی زوم ۱۰ برابری در این گوشی شده اند. هواوی پی ۳۰ و مدل پروی آن قرار است ششم فرودین ماه دیگر طی مراسمی در پاریس معرفی شوند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone