🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44071.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایده ای تازه که می تواند باعث حفظ سنسور Touch ID در آیفون 8 شود

نمایشگر بدون حاشیه، شارژ وایرلس و رنگ جدیدی که مشابه آینه است؛ این ها مهم ترین شایعاتی هستند که در حال حاضر در مورد آیفون ۸ شنیده می شوند اما بزرگترین نکته ای که در مورد ...

نمایشگر بدون حاشیه، شارژ وایرلس و رنگ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدیدی که مشابه آینه است؛ این ها مهم ترین شایعاتی هستند که در حال حاضر در مورد آیفون ۸ شنیده می شوند اما بزرگترین نکته ای که در مورد موبایل بعدی اپل هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد، بودن یا نبودن سنسور اثر انگشت یا همان Touch ID معروف در آیفون 8 است.

اینطور که منابع مختلف پیشتر خبر داده بودند، اپل قبلاً تصمیم داشته تا سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر آیفون قرار دهد و کلید فیزیکی هوم و حاشیه های بالا و پایین دستگاه را نیز حذف کند. همین حالا این تکنولوژی وجود دارد اما مشکل، مربوط به سرعت نه چندان بالای کارکرد آن است.

در حال حاضر وقتی جدیدترین آیفون را به دست می گیرید و کلید هوم را فشار می دهید، سنسور تاچ آی دی آنقدر سریع عمل می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند که تقریباً صفحه لاک اسکرین را فقط برای لحظه ای کوتاه مشاهده می کنید. حال به علت سرعت پایین سنسور اثر انگشتی که زیر نمایشگر قرار دارد، به نظر می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسد که اپل از قرار دادنش در این محل منصرف شده، چرا که به هر حال این شرکت همیشه ادعا می کند که تلاشی برای اولین بودن ندارد و می خواهد تکنولوژی ها را در زمان بلوغ کامل آنها، به دست مصرف کننده برساند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

خب، با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این حساب بالاخره آیفون 8 سنسور Touch ID دارد یا خیر؟ گزارشی که در «ویبو» و از سوی منبعی نه چندان شناخته شده منتشر شده، یک تئوری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تازه را مطرح می کند. از آنجایی که گویا اپل علاقه ای به قرار دادن سنسور اثر انگشت در پشت آیفون ندارد، این تئوری، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منطقی ترین راهکار باقی مانده برای اپل است.

منبع چینی خبر می دهد که اپل می خواهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سنسور اثر انگشت را درون کلید کناری آیفون، یعنی همان کلید پاور قرار دهد تا به این شکل، کاربران جدا از تکنولوژی تشخیص چهره، بتوانند با استفاده از اثر انگشت هم آیفون خود را آنلاک کنند.

نکته ای که اینجا به ذهن مخاطبان دنیای تکنولوژی می رسد این است شرکت سونی از چند سال قبل این راهکار را برای موبایل های مجهز به سنسور اثر انگشت خود برگزیده بود و حالا شاید اپل تا تکامل تکنولوژی سنسورهایی که زیر صفحه نمایش کار می کنند، واقعاً همین ساز و کار را در پیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام طرفای روستای کوکر رستم‌آباد گیلان هم سرویس کار مایکروفر بلک اند دکر دارید
پاسخ: بله در روستای کوکر شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone