🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44072.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: فروش اینترنت حجمی از مرداد ماه متوقف می شود [به روز رسانی]

وزیر ارتباطات که روز جمعه در جریان رویداد گیم تهران (TGC) خبر از حذف حجم فروشی و ارائه ترافیک نامحدود به کاربران داده بود، دیروز در گفتگو با خبرنگاران توضیحات بیشتری را در این رابطه ارائه ...

وزیر ارتباطات که روز جمعه در جریان رویداد گیم تهران (TGC) خبر از حذف حجم فروشی و ارائه ترافیک نامحدود - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به کاربران داده بود، دیروز در گفتگو با خبرنگاران توضیحات بیشتری را در این رابطه ارائه کرد.

دستورالعمل توقف فروش حجمی اینترنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از مرداد ماه به کمیسیون تنظیم مقررات ابلاغ می شود

محمود واعظی اظهار داشت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تصمیم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای توقف فروش اینترنت به صورت حجمی، برای اینترنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ثابت ADSL و TD-LTE در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند با پرداخت مبلغ ثابت به صورت قرارداد ماهانه یا سالانه، به هر میزان که بخواهند از اینترنت استفاده کنند. این رویکرد در حال حاضر توسط اپراتورهای موبایل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اجرایی شده و به عنوان مثال می توان با پرداخت حق اشتراک ماهیانه، محتوای ویدیویی را به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هر مقدار از سایت های خاص تماشا کرد.

وزیر ارتباطات می گوید با توجه به جدی شدن بحث استفاده از سایت های ویدیویی و تولید محتوای چند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رسانه ای در کشور، اینترنت حجمی دیگر کاربردی نیست. به همین دلیل وزارت در پی تغییر سیاست فروش اینترنت است و کمیته ویژه ای برای تدوین دستورالعمل توقف فروش حجمی اینترنت ثابت در سازمان تنظیم مقررات تشکیل شده.

واعظی تصریح کرد این تصمیم در راستای افزایش استفاده نامحدود حجم اینترنت از شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته و دستورالعمل فوق، مرداد ماه به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه می شود تا مردم بتوانند از سایت های داخلی با سرعت و کیفیت مناسب استفاده نمایند.

گفتنیست با توجه به اظهارات فوق، این سؤال به وجود می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آید که آیا سیاست فروش اینترنت نامحدود صرفاً محدود به وب سایت های داخلی بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بستر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شبکه ملی اطلاعات است، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یا اینکه دسترسی به سایت های خارجی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز در بر خواهد گرفت. احتمالاً طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طرح منتشر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد شد.

 

به روز رسانی:

محمد رضا فرنقی زاد، سخنگوی وزارت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ارتباطات ضمن تکذیب خبر توقف فروش اینترنت حجمی و ارائه ترافیک نامحدود از مرداد ماه، اظهار داشت این طرح از مدت ها پیش مطرح بوده و وزیر ارتباطات گفتند تا پایان دولت فعلی، برای تصویب و اجرا به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه می شود.

جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات هم گفت این پیشنهاد هنوز در دست بررسی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است و در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح نشده، بنابراین زمان اجرا از اول مرداد ماه قطعی نیست. وی افزود آغاز تغییر نحوه فروش اینترنت به صورت رسمی به کاربران اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone