🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44068.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن توییتر با ابزار ضد مزاحمت جدید به روز رسانی شد

توییتر به تازگی اعلام کرده که از این پس اپلیکیشن های موبایلش در برابر سوء استفاده و مزاحمت های سایبری قدرتمند از همیشه عمل خواهند کرد. در همین راستا شبکه اجتماعی یاد شده برای نسخه های ...

توییتر به تازگی اعلام کرده که از این پس اپلیکیشن های موبایلش در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برابر سوء استفاده و مزاحمت های سایبری قدرتمند از همیشه عمل خواهند کرد. در همین راستا شبکه اجتماعی یاد شده برای نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن خود تعدادی فیلتر برای نوتیفیکیشن ها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ارائه کرده تا کاربران به کمک آن ها بتوانند حساب های مزاحم و ترول را میوت یا بی صدا نمایند.

به لطف این فیلترها می توانید انواع حساب کاربری در توییتر را بی صدا کنید تا محتوای آن ها برایتان به نمایش درنیایند. حساب هایی که به این شیوه قادر به بی صدا کردن آن ها هستید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به شرح زیرند:

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

  • حساب های کاربری جدید (که دنبال نمی کنید)
  • حساب هایی که شما را دنبال نمی کنند (و شما هم دنبال شان نمی کنید)
  • حساب هایی که دنبال نمی کنید
  • حساب هایی با عکس کاربری پیش فرض توییتر (که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دنبال نمی کنید)
  • حساب هایی بدون آدرس ایمیل معتبر (که دنبال نمی کنید)
  • حساب هایی بدون شماره تلفن تأیید شده (که دنبال نمی کنید)

اگر چه این فیلترها جلوی توییت کردن ترول ها را نمی گیرند، اما حداقل با استفاده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از آن ها می توانید مطمئن باشید که این توییت ها را مشاهده نمی کنید. گزینه های جدید ضد مزاحمت توییتر از امروز برای نسخه های iOS و اندروید اپ توییتر منتشر شده اند، اما انتشار کامل این قابلیت میان تمام کاربران شاید چند روزی به طول بینجامد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone