🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44069.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد نه چندان جالب ال جی G6 در آزمون DxO؛ ضعیف تر از G5

کمپانی ال جی در زمان طراحی و توسعه پرچمدار سال 2017 خود یعنی G6، اکثر ویژگی های خاص و پر زرق و برق قبلی مانند طراحی ماژولار را کنار گذاشت و توان خود را روی ...

کمپانی ال جی در زمان طراحی و توسعه پرچمدار سال 2017 خود یعنی G6، اکثر ویژگی های خاص و پر زرق و برق قبلی مانند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طراحی ماژولار را کنار گذاشت و توان خود را روی کیفیت، اطمینان پذیری، کارایی و دوربین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متمرکز نمود.

اما با توجه به اطلاعاتی که وبسایت معروف «DxO» منتشر کرده، به نظر می رسد کره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای ها در مورد آخر آن طور که باید موفق عمل نکرده اند. در آزمونی که روی دوربین G6 انجام شد، پرجمدار ال جی توانست امتیاز 84 را کسب کند که درمقایسه با برادر بزرگترش یعنی G5، کاهش 2 نمره ای را نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته G6 بدترین عملکرد ممکن را در میان اسمارت فون های بازار ندارد، اما با در نظر گرفتن اختلاف 20 رتبه ای با «HTC U11» در صدر جدول نیز نمی توان گفت عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است.

دوربین G6 در شرایط نوری ایده آل عملکرد بسیار خوبی دارد

بر اساس نتایج تست DxO، دوربین جی 6 نوردهی مناسب، فوکوس خودکار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سریع، رنگ های زنده و لرزشگیری خوبی را در شرایط نوری ایده آل و محیط های باز از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود نشان می دهد. هرچند مشکلاتی مانند ثبت هاله های اضافی سبز-آبی در فضای باز، و یا نورانی کردن حاشیه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیرونی ساختمان ها و مجسمه ها با پس زمینه آسمان، از جمله موارد مؤثر در کاهش نمره موبایل مورد بحث هستند.

با ورود به فضای داخلی با نور مصنوعی اندک، شرایط برای G6 تغییر کرده و عملکرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوربین تلفن مذکور تقریباً غیر قابل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اطمینان می شود؛ چرا که در بعضی موارد تصاویر ثبت شده با جی 6 کاملاً ایده آل هستند اما با تکرار همان شرایط و حتی در فاصله زمانی یک ثانیه ای میان ثبت دو عکس، کیفیت تصاویر موجود با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

در مجموع می توان گفت کمپانی کره ای در زمینه عملکرد دوربین پرچمدار خود جای کار بیشتری داشت، و اگر ملاک انتخاب مشتریان صرفاً کیفیت عملکرد دوربین موبایل بود، به احتمال زیاد ال جی برای فروش جی 6 در بازار به مشکل بر می خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبا دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما دور و بر بهارستان مهاباد سرویس میده؟
پاسخ: بله در بهارستان شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone