🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44070.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

«هوم پاد» هنوز نیامده محبوب تر از «اپل واچ» است

اپل تصمیم دارد محصول جدید خود یعنی اسپیکر هوشمند «هوم پاد» را در ماه دسامبر (حوالی دی ماه) عرضه کند اما خبر جالبی که به تازگی منتشر شده، این است که بر اساس برآوردهای جدید ...

اپل تصمیم دارد محصول جدید خود یعنی اسپیکر هوشمند «هوم پاد» را در ماه دسامبر (حوالی دی ماه) عرضه کند اما خبر جالبی که به تازگی منتشر شده، این است که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بر اساس برآوردهای جدید موسسه های تحلیلی، کاربران اکوسیستم اپل علاقه بالایی به محصول مورد بحث دارند. در واقع، این علاقه بیشتر از ساعت هوشمندی است که اپل عرضه آن را در ۲۴ آوریل ۲۰۱۵ شروع کرد.

موسسه مالی «ریموند جیمز» در یادداشتی برآورد می کند که حالا ۱۴ درصد از کاربران آیفون برای خرید هوم پاد برنامه ریزی کرده اند. این در حالیست که پیش از عرضه اپل واچ، پیش بینی می شد که صرفاً ۶ درصد از کاربران آیفون آماده تهیه ساعت هوشمند این شرکت باشند.

البته اپل در خانه‌ی خود هم مجبور به مبارزه است، چرا که بر اساس این گزارش، ۱۶ درصد از کاربران آیفون می خواهند به سراغ خرید اسپیکر هوشمند آمازون، یعنی «اکو» بروند. این مسئله البته عجیب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیست چرا که آمازون سه سال زودتر از اپل، یعنی در سال ۲۰۱۴ اکو را توسعه داد و از آن زمان مشغول آشنا کردن کاربران با ویژگی های اسپیکر هوشمند خود است. ذکر این نکته هم جالب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که تنها ۲ درصد از کاربران آیفون، به خرید گوگل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هوم به عنوان یک اسپیکر هوشمند، علاقمند هستند.

اپل در گزارش های مالی خود یک دسته بندی به نام «سایر ابزارها» دارد که در آن، محصولاتی مانند ساعت هوشمند، اسپیکرهای بیتس، ایرپادها، آیپاد و بقیه ابزارهای اینچنینی را گنجانده است. مشخص نیست هر یک از محصولاتی که در این دسته بندی قرار می گیرند، چه تعداد فروش داشته اند و به نظر هم می رسد که اپل بخواهد هوم پاد را نیز در این دسته بندی بگنجاند و آمار واقعی فروش آن را ارائه ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone