تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10347.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس 9 RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

مدت‌هاست زمزمه معرفی وان پلاس 9 RT به گوش می‌رسد و امروز یک گوشی این شرکت چینی در سایت گیک‌بنچ مشاهده شده. گفته می‌شود این گوشی برای بازارهای هند و چین درنظر گرفته شده و ...

مدت‌هاست زمزمه معرفی وان پلاس 9 RT به گوش می‌رسد و امروز یک گوشی این شرکت چینی در سایت گیک‌بنچ مشاهده شده. گفته می‌شود این گوشی برای بازارهای هند و چین درنظر گرفته شده و ظاهرا در تاریخ ۲۳ مهرماه (۱۵ اکتبر) از آن رونمایی می‌شود. تلفن جدید وان پلاس قبلا با شماره مدل «MT2110» در سایت 3C چین مشاهده شده بود و اکنون در گیک‌بنچ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - حاضر شده که بخشی از مشخصاتش مانند تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در ماه آگوست گزارشی ادعا کرد گوشی وان پلاس 9 RT به نسخه بالاتری از اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. تا چندی پیش مشخص نبود شرکت چینی از کدام - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - تراشه برای گوشی جدیدش بهره می‌برد، اما اکنون با اسم رمز Lahaina روبه‌رو هستیم که مربوط به اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - است.

وان پلاس 9 RT با شماره مدل «MT2110» به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و اندروید ۱۱ را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - اجرا می‌کند. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۸۱۸ را بدست آورده و در بخش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل - چند هسته‌ای نیز موفق شده امتیاز ۳۲۴۶ را کسب کند. گفته می‌شود مدلی دیگر با شماره «MT2111» برای بازار هند درنظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خلخال استان اردبیل

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید وان پلاس می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که توسط یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس برای این محصولش یک باتی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی است. انتظار می‌رود د بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone