🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11352.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ اپلیکیشن WalkieTalkie را برای سری گلکسی واچ ۴ منتشر کرد

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با کمک اپلیکیشن WalkieTalkie می‌توانند برای ارتباطات دو یا چند طرفه به کار گرفته شوند. این برنامه محدود به گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک است و روی ساعت‌های ...

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با کمک اپلیکیشن WalkieTalkie می‌توانند برای ارتباطات دو یا چند طرفه به کار گرفته شوند. این برنامه محدود به گلکسی واچ ۴ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - و گلکسی واچ ۴ کلاسیک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - است و روی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - ساعت‌های مبتنی بر تایزن اجرا نمی‌شود.

سامسونگ بیستم مرداد از ساعت‌های هوشمند سری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد. این خانواده شامل دو محصول به نام‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - کلاسیک است. این شرکت حالا اپلیکیشنی به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - نام WalkieTalkie را برای این دو دستگاه عرضه کرده که امکان برقراری ارتباط صوتی آنی با مخاطبان را فراهم می‌سازد.

اپلیکیشن WalkieTalkie علاوه بر ارتباط دوطرفه، اجازه می‌دهد با ساخت کانال‌های صوتی بتوانید چند نفر را به‌صورت همزمان در یک گفتگو داشته باشید. این اپلیکیشن به‌صورت رسمی توسط خود سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - توسعه پیدا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - کرده و منتشر شده است. WalkieTalkie در حال حاضر در نسخه ۱.۰.۰۰.۲۶ قرار دارد و حجم آن ۲۳ مگابایت است. برای استفاده از این برنامه باید اکانت سامسونگ داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم

قابلیت WalkieTalkie از مدت‌ها پیش روی ساعت‌های هوشمند اپل وجود داشت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - و هرچند به نحوی می‌توان گفت که این قابلیت آن‌قدرها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - کاربردی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - و مهم نیست، ولی اضافه شدن آن به جدیدترین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - ساعت‌های هوشمند سامسونگ اتفاق خوبی است.

این شرکت توصیه کرده که وقتی برای اولین بار از WalkieTalkie - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - استفاده می‌کنید، ساعت هوشمند را به گوشی خود وصل کرده باشید، اما برای دفعات بعدی نیازی به این اتصال نیست و به‌صورت مستقل هم می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. تنها چیزی که برای استفاده از WalkieTalkie لازم است، داشتن یک دوست یا مخاطب، نگه داشتن دکمه میکروفن و حرف زدن است.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ با Wear OS 3 عرضه شده که با همکاری گوگل توسعه یافته است. این نخستین باری است که نسخه جدیدی از Wear OS روی یکی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ به کار گرفته می‌شود. سری واچ ۴ از چیپست ۵ نانومتری اگزینوس W920 استفاده می‌کند و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دستجرد استان قم - از اپلیکیشن‌های گوگل بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone