🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36065.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شارپ از گوشی پرچمدار AQUOS R2 با دروبینی ویژه فیلم برداری رونمایی کرد

شرکت شارپ به تازگی از گوشی هوشمند پرچمدار AQUOS R2 رونمایی کرده که از دوربین ویژه ای برای فیلم برداری بهره می برد. گوشی هوشمند جدید شارپ نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد. در بخش بالایی ...

شرکت شارپ به تازگی از گوشی هوشمند پرچمدار AQUOS R2 رونمایی کرده که از دوربین ویژه ای برای فیلم برداری بهره می برد.

گوشی هوشمند جدید شارپ نسبت نمایشگر به بدنه بالایی دارد. در بخش بالایی نمایشگر یک بریدگی کوچک به چشم می خورد که دوربین جلویی و اسپیکر مکالمه را در خود جای داده. نمایشگر 6 اینچی آن با نسبت 19 به 9 است و رزولوشنی 1440 در 3040 پیکسلی را ارائه می دهد.

چیپست در نظر گرفته شده برای AQUOS R2 اسنپدراگون 845 است و 4 - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای آن در نظر گرفته شده. همچنین به واسطه درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان ظرفیت حافظه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - جانبی را تا 400 گیگابایت افزایش داد.

AQUOS R2 از یک باتری 3130 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و سیستم عامل آن اندروید 8.0 است. ابعاد گوشی هوشمند شارپ 156 در 74 میلی متر بوده و ضخامتی 9 میلی متری به همراه وزنی 181 گرمی دارد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

این گوشی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارای دوربین جلویی با حسگری 16.3 مگاپیکسلی به همراه دوربین اصلی دوگانه است. یکی از ماژول های دوربین اصلی رزولوشنی 16.3 مگاپیکسلی دارد و البته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - تنها به فیلم برداری اختصاص یافته. در حالی که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - ماژول دیگر دارای رزولوشن 22.6 مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر در نظر گرفته شده است.

دوربین تخصیص یافته به فیلم برداری می تواند ویدیوهای با کیفیت 4K  و با زاویه دید فوق عریض 135 درجه ای ثبت کند، هر چند هنگام فعال کردن لرزش گیر تصویر، زاویه دید محدودتر از این میزان می شود. همچنین هوش مصنوعی تعبیه شده در آن ثبت خودکار تصاویر را ممکن می کند. علاوه بر اینها می توان همزمان با ضبط ویدیو اقدام به ثبت تصویر کرد.

AQUOS R2 به واسطه گواهینامه های استاندارد IPX8 ،IPX5 و نیز  IP6X در مقابل نفوذ آب - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - و گرد و غبار مقاوم است و همچنین از استاندارد صوت Dolby Atmos و نیز استاندارد تصویر Dolby Vision بهره می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone