🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43415.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

طرح مفهومی Helmfon، کلاهی که سر و صدای اضافی را حذف می کند

بسیاری از کارمندان در دفاتر و محیط های کاری با سر و صدای زیادی درگیر بوده و در عین حال، نیازمند برقراری ارتباط با بعضی از همکاران خود نیز هستند. کانسپت جدید شرکت طراحی اوکراینی ...

بسیاری از کارمندان در دفاتر و محیط های کاری با سر و صدای زیادی درگیر بوده و در عین حال، نیازمند برقراری ارتباط با بعضی از همکاران خود نیز هستند. کانسپت جدید شرکت طراحی اوکراینی «Hochu rayu» نیز برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - همین افراد توسعه یافته و در واقع، کلاهی برای حذف سر و صدای اضافی محیط است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ایده محصول مورد بحث که «Helmfon» نام دارد زمانی به ذهن طراحان رسید، که به دنبال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ابزاری برای برقراری ارتباط اسکایپ بین کارمندان، بدون ایجاد مزاحمت برای سایر همکاران بودند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

هِلمفون به اسپیکر و میکروفون داخلی مجهز شده است

بر اساس اظهارات کمپانی سازنده، نه تنها می توان هِلمفون را مانند یک کلاه موتورسواری روی سر قرار داد، بلکه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای راحتی کاربر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - (خصوصاً در محیط هایی که تحرک افراد پایین تر است) می توان وسیله مذکور را به دیوار متصل کرده یا از سقف آویزان کرد. همچنین این محصول به فضایی جهت قرار گرفتن موبایل نیز مجهز شده و کاربر می تواند از طریق اسپیکر و میکروفون داخلی آن، با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - همکاران خود ارتباط برقرار کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که لایه داخلی کلاه مورد بحث از فوم پوشیده شده، و به همین دلیل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیز می تواند بخش قابل توجهی از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نویز محیط را حذف نماید؛ قابلیتی که خصوصاً برای کارمندان ادارات و سازمان های شلوغ بسیار کاربردی خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در نهایت گفتنی است Helmfon هنوز در حد یک طرح - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مفهومی بوده و Hochu rayu امیدوار است بتواند در آینده ای نزدیک، کانسپت فعلی را به محصولی قابل فروش در بازار تبدیل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone