🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43416.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتور واقعیت افزوده جدید روی میزهای شلوغ هم کار می کند [تماشا کنید]

پردازش تصاویر روی سطوح مختلف و تعامل با آنها (مانند صفحات لمسی) ایده چندان جدیدی نیست و تا کنون تحقیقات زیادی در این زمینه صورت گرفته که حتی در بعضی موارد مانند «Xperia Touch» نیز ...

پردازش تصاویر روی سطوح مختلف و تعامل با آنها (مانند صفحات لمسی) ایده چندان جدیدی نیست و تا کنون تحقیقات زیادی در این زمینه صورت گرفته که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حتی در بعضی موارد مانند «Xperia Touch» نیز منجر به تولید محصول شده است.

اما بزرگترین مشکل پروژکتورهای واقعیت افزوده، نیاز به سطحی صاف و تمیز برای پردازش تصاویر بوده چرا که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عمکرد آنها روی سطوحی مانند میزهای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شلوغ، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با مشکل مواجه خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

حسگر عمق سنج پروژکتور جدید توانایی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تشخیص اشیا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را نیز دارد

حالا مهندسین دانشگاه «CMU» در پنسیلوانیای آمریکا فناوری جدیدی را معرفی کرده اند که به نظر می رسد مشکل قبلی را رفع کرده است. پروژکتور جدید از یک سنسور مخصوص برای تشخیص عمق تصویر بهره برده و می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تواند علاوه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بر دستان کاربر، اشیای موجود روی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سطح مانند لپ تاپ یا لیوان را نیز تشخیص دهد.

پس از شناسایی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محل اشیا، سیستم مختصات آنها را به عنوان نقاط مرجع در نظر گرفته و تصویر را با توجه به همین نقاط پردازش می کند. چنین قابلیتی به کاربر اجازه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می دهد به عنوان مثال یک صفحه از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نرم افزار «Word» را به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لیوان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود متصل کرده، و در سطح میز جا به جا کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

نتیجه نهایی بسیار جالب توجه بوده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و حالا به جای تغییر شرایط برای بهبود عملکرد پروژکتور، سیستم با شرایط موجود تطبیق پیدا می کند. البته دستگاه مورد بحث هنوز در حد یک کانسپت بوده و مشخص نیست چه زمانی به مرحله تجاری سازی می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رسد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که در صورت فراگیر شدن پروژکتورهای واقعیت افزوده در آینده، احتمالاً شاهد به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کارگیری فناوری محققین دانشگاه پنسیلوانیا در محصولات شرکت های مختلف خواهیم بود. در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی مربوط به پروژکتور CMU را مشاهده بفرمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone