🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43427.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: سیاست ما کاهش کلیه تعرفه هاست

«محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران در راستای شبکه ملی اطلاعات، در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر تعرفه های شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: ...

«محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران در راستای شبکه ملی اطلاعات، در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر تعرفه های شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: ما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعرفه ای را نه برای تلفن، نه برای اینترنت و نه موبایل افزایش نخواهیم داد و سیاست ما کاهش تعرفه است.

واعظی همچنین به ممنوعیت فعالیت های اقتصادی و خدمات ارزش افزوده شبکه های اجتماعی خارجی در ایران از چهار سال پیش اشاره کرد و گفت:

در مقابل اگر شبکه های اجتماعی داخلی سه میلیون کاربر داشته باشند، به آنها امتیاز تبلیغ می دهیم و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اگر به پنج میلیون کاربر برسند، هم امکان پرداخت درون برنامه ای و هم حمایت های دیگر را خواهند داشت.

هدف نهایی ما این است که در کشور تمامی فعل و انفعالات مالی، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تبلیغاتی و ارزش افزوده در بستر شبکه های اجتماعی داخلی انجام شود، زیرا اگر کوچک ترین امتیازی به شبکه‌های اجتماعی خارجی بدهیم، شبکه های اجتماعی داخلی پا نخواهند گرفت.

در هیچ کجای دنیا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دولت به ساختن شبکه های اجتماعی اقدام نمی کند بلکه بخش های خصوصی و شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها اقدام به این کار می کنند.

وزیر ارتباطات در ادامه به نحوه تغییر خدمات اینترنت ثابت از حجمی به نامحدود پرداخت و تصریح کرد:

اگر اینترنت بخواهد نامحدود شود، تقاضا زیاد خواهد شد و ممکن است شبکه انتقال کشور نیاز به توسعه داشته باشد. به همین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دلیل شرکت مخابرات ایران با شرکت ارتباطات زیرساخت جلسه ای داشتند و برنامه ریزی هایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کردند که ما براساس آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone