🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43408.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در پارس آنلاین

مراسم افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه اطلاعات در پارس آنلاین امروز (۲۷ تیر ماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در ابتدای مراسم «عبدالله فاتح»، مدیرعامل شرکت پارس آنلاین به توضیح ...

مراسم افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه اطلاعات در پارس آنلاین امروز (۲۷ تیر ماه) با حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در ابتدای مراسم «عبدالله فاتح»، مدیرعامل شرکت پارس آنلاین به توضیح کلی پنج پروژه جدیدی پرداخت که در راستای فاز سوم از شبکه ملی اطلاعات، از آنها رونمایی می شد.

یکی از پروژه های اصلی، به «شبکه ملی IoT» مربوط بود که از طریق یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از زیرمجموعه های پارس آنلاین به نام «پارس نت» در حال توسعه است و بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بستر «سیگفاکس» کار می کند. پیش از این، گزارش و مصاحبه کاملی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رابطه با این فناوری و نحوه کارکرد آن برایتان منتشر کرده ایم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

فاتح خبر داد که فاز اول شبکه ملی اینترنت اشیا در دی ماه ۹۶ به بهره برداری می رسد و ۱۲ شهر پرجمعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایران تحت پوشش قرار خواهند گرفت که حدود ۳۰ درصد از جمعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایران است. فاز دوم در شهریور ۹۷ و فاز سوم در شهریور ۹۸ به بهره برداری می رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل پارس آنلاین خبر می دهد که از شبکه ملی اینترنت اشیا می توان در مباحثی مانند اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گیری هوشمند مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آب، برق گاز، مسیریابی و مکان یابی در سطح کلان، بهداشت، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کشاورزی و همچنین مدیریت شهری استفاده کرد.

پروژه دیگر پارس آنلاین، مربوط به توسعه ظرفیت مراکز داده های فعلی و ایجاد مرکز داده جدید بود. بر این اساس، ظرفیت مرکز داده پارک فناوری پردیس از ۱۳۰ به ۲۵۰ رک و مرکز داده تهران از ۵۰ به ۱۵۰ رک افزایش خواهد یافت. فاتح خبر داد که پارس آنلاین مشغول توسعه مرکز داده جدیدی در جاده کرج است که ظرفیتی ۵ مگاواتی با ۷۲۰ رک خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داشت.

در این مراسم همچنین عنوان شد که پارس آنلاین تصمیم به ارائه بسته هایی متناسب با نیاز مشتریان ارائه خواهد کرد. به گفته پارس آنلاین، بخش زیادی از ترافیک مصرفی کشور مربوط به استفاده از شبکه های اجتماعی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و حالا پارس آنلاین تصمیم دارد بسته هایی را در اختیار مشتریان قرار دهد که همین نیاز را برطرف می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

برای مثال کاربر می‌تواند اقدام به تهیه نوعی بسته اینترنتی کند که صرفاً برای تماس تصویری، بازی آنلاین یا شبکه های اجتماعی عرضه می شود و بر همین اساس، با توجه به نیاز خاص خود، هزینه بسیار کمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را نیز پرداخت کند. از سوی دیگر کاربر می تواند گزارشات دقیق‌تری را نیز از مصرف خود مشاهده کرده و ببیند که ترافیکش، در کدام بخش ها مصرف شده؛ از تلگرام گرفته تا اینستاگرام.

در این مراسم مدیران پارس آنلاین خبر دادند که در ابتدای دولت یازدهم، به علت مشکلاتی که در شرکت زیرساخت وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - داشت، اینترنت با تاخیر ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلی ثانیه ای همراه بود اما اکنون این رقم به ۱۰ الی ۲۰ میلی ثانیه در تهران رسیده است. با سوال وزیر ارتباطات، پارس آنلاین اعلام کرد که در حال حاضر ۱۰ درصد از ترافیک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اینترنت که توسط کاربران پارس آنلاین مصرف می شود، ترافیک داخلی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در بخش پایانی این مراسم، «محمود واعظی» به سخنرانی کوتاهی پرداخت و از استوار بودن انقلاب صنعتی چهارم بر بسترهایی مانند اینترنت، هوش مصنوعی، کلاود و بیگ دیتا گفت: «ما می توانیم در کشور به استقبال این تحولات برویم و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خوشحالیم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از اینکه شرکت های داخلی به جای انتظار برای حضور شرکت های خارجی در ایران در جهت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارائه این خدمات، خودشان دست به کار شده اند و در حال توسعه این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی ها هستند.»

وزیر ارتباطات از سوی دیگر خبر داد که دولت در پی رقابت با بخش خصوصی نیست: «نه دولت ما و نه هیچ دولتی در جهان، نمی‌ تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اقتصاد را به تنهایی شکوفا کند اما دولت می تواند بستر این شکوفایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را برای بخش خصوصی تهیه کند. دولت به هیچ وجه نمی خواهد و نباید رقیب بخش خصوصی باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

واعظی همچنین از لزوم رعایت حریم خصوصی کاربران اینترنت توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت گفت و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عنوان کرد که با این روش، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاربر ایرانی به سرویس ها و سرویس دهنده های داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اعتماد بیشتری پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone