🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43412.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدل های جدید نوکیا 105 و نوکیا 130 رسما معرفی شدند

کمپانی فنلاندی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، امروز از مدل جدید دو موبایل اقتصادی و غیر هوشمند نوکیا 105 و نوکیا 130رونمایی کرد. البته تغییرات موبایل های مذکور نسبت به نسخهd های پیشین بسیار جزئی ...

کمپانی فنلاندی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، امروز از مدل جدید دو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل اقتصادی و غیر هوشمند نوکیا 105 و نوکیا 130رونمایی کرد. البته تغییرات موبایل های مذکور نسبت به نسخهd های پیشین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بسیار جزئی بوده، و بیشتر در حد یک به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روز رسانی از نظر طراحی و عملکرد هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این موبایل که برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد و دو سال بعد نیز در مدل 2015 به بازار آمد، از 4 مگابایت رم در کنار 4 مگابایت رام بهره برده و به یک باتری قابل تعویض 800 میلی آمپری مجهز شده که به ادعای سازنده، 15 ساعت مکالمه را تضمین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خواهد کرد.

البته مهمترین تغییر نوکیا 105 نسبت به مدل های قبلی، افزایش اندازه نمایشگر از 1.4 اینچ به 1.8 اینچ بوده و در ضمن، از رادیو FM به همراه جک 3.5 میلی متری و درگاه میکرو USB نیز پشتیبانی می کند.

از لحاظ نرم افزاری، موبایل غیر هوشمند نوکیا از پلتفرم «+Series 30» استفاده کرده و بازی محبوب «Snake» را هم به صورت پیش فرض در خود دارد. لازم به ذکر است که نوکیا 105 تک سیم کارت با قیمت 14.5 دلار و مدل دو سیم کارت نیز با قیمت 15 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

نوکیا 130

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

دومین تلفن اقتصادی که امروز معرفی شد، نوکیا 130 بود که مانند مدل 105 از نمایشگر 1.8 اینچی، جک 3.5 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - متری، درگاه میکرو USB و پلتفرم «+Series 30» بهره می برد اما با داشتن 8 مگابایت رام در کنار رم 4 مگابایتی، و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه، یک رده بالاتر از 105 قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گیرد.

موبایل مورد بحث همچنین به یک باتری 1020 میلی آمپری مجهز شده که پخش موسیقی برای 44 ساعت را تضمین کرده و در رنگ های مشکی، خاکستری و قرمز با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قیمت 21.5 دلار به فروش می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone