🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43396.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر سابق اپل از تغییرات بنیادین این شرکت در دوران پَسا-استیو جابز می گوید

مدیر نوآوری سابق اپل «هیو دوبرلی» (Hugh Dubberly) می گوید اپل در دوره پَسا-استیو جابز با تهدید بزرگی به نام سامسونگ مواجه شده و احتمال دارد که در این رقابت عقب بماند. البته به عقیده ...

مدیر نوآوری سابق اپل «هیو دوبرلی» (Hugh Dubberly) می گوید اپل در دوره پَسا-استیو جابز با تهدید بزرگی به نام سامسونگ مواجه شده و احتمال دارد که در این رقابت عقب بماند. البته به عقیده او - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هنوز سامسونگ برتری خاصی نسبت به اپل ندارد، اما کمپانی مستقر در کوپرتینو از مسیری که جابز فقید در پیش گرفته بود، خارج شده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا اپل حسگر Touch ID را درون نمایشگر آیفون 8 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعبیه می کند یا خیر، پاسخ می دهد:

سامسونگ با گلکسی اس 8 سطح انتظارات را بسیار بالا برد و کار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل را برای تحت تأثیر قرار دادن کاربران در جشن ده سالگی آیفون سخت تر کرد. به همین دلیل، آنها به ویژگی متمایزی نیاز دارند، مثلاً همین تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به جای دکمه فیزیکی هوم.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

آقای دوبرلی همچنین به طراحی شکیل پرچمدار کنونی سامسونگ اشاره می کند و می گوید:

گلکسی اس 8 بسیار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زیبا، باریک و بدون حاشیه در اطراف نمایشگر عرضه شده. اکثر کارشناسان این صنعت معتقدند سامسونگ با معرفی این دستگاه، اپل را پشت سر گذاشته است.

مدیر نوآوری سابق اپل معتقد است با توجه به پیشرفت های ناچیز فناوری موبایل طی سال های اخیر، طراحی دستگاه نقش پر رنگی را در انتخاب کاربران ایفا می کند. او اظهار داشت طبق تحقیقات اخیر، هم اکنون نیمی از تصمیم خرید یک محصول به طراحی آن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می گردد. جالب است بدانید در گذشته، این رقم در حدود 7 درصد برآورد شده بود.

گفتنیست با توجه به تأخیر تولید انبوه و عرضه آیفون 8 و رونمایی زودتر از موعد گلکسی نوت 8، به نظر می رسد سامسونگ باز هم برتری خود در بازار موبایل را نسبت به رقیب دیرینه اش یعنی اپل حفظ نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone