🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43435.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایوان بلس نخستین تصویر واقعی از موبایل پرچمدار نوکیا 8 را منتشر کرد [به روز رسانی]

از زمانی که شرکت فنلاندی HMD Global Oy تحت قراردادی انحصاری شروع به ساخت موبایل هایی با برند نوکیا نمود، طرفداران این برند خوشنام منتظر معرفی یک پرچمدار واقعی هستند. اکنون این انتظار به سر ...

از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زمانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که شرکت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فنلاندی HMD Global Oy تحت قراردادی انحصاری شروع به ساخت موبایل هایی با برند نوکیا نمود، طرفداران این برند خوشنام منتظر معرفی یک پرچمدار واقعی هستند. اکنون این انتظار به سر آمده و «ایوان بلس» - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با اطمینان، نخستین تصویر واقعی از نوکیا 8 را به نمایش گذاشته است.

نوکیا در بهار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سال جاری محصولات اقتصادی و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میان رده ای از جمله نوکیا 3، نوکیا 5 و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نوکیا 6 را معرفی کرد، حال می بینیم نوکیا 8 المان های طراحی هر سه موبایل فوق را یکجا دارد. البته پیش از این هم رندرهایی از این دستگاه را دیده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بودیم، اما حالا با جزئیات بیشتر شاهد آن هستیم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در حال حاضر فقط باید به همین تصویر مستدل اکتفا نماییم؛ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ایوان بلس می گوید نوکیا 8 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 در تاریخ 31 جولای (نهم مرداد ماه) به صورت رسمی معرفی می شود و با توجه به حضورش در پایگاه داده FCC با شماره مدل TA-1012 می توان به تاریخ فوق اطمینان کرد.

طبق نتایج بنچمارک های مختلف، نوکیا 8 با نمایشگر 5.3 اینچی و سخت افزار قدرتمندی عرضه می شود. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چیپست اسنپدراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رَم، و دوربین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اصلی دوگانه با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سنسورهای 13 مگاپیکسلی و لنزهای زایس، رضایت همه کاربران را فراهم خواهند ساخت.

گفتنیست یکی از خرده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فروشان منطقه اسکاندیناوی موبایل فوق را به قیمت معادل 675 دلار و در رنگ های آبی، نقره ای، طلایی/آبی و طلایی/مسی به فروش گذاشته است، اما هنوز نمی توان در مورد قیمت گذاری آن نظر قطعی صادر کرد.

 

به روز رسانی:

ایوان بلس تصویری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از نسخه نقره ای رنگ موبایل پرچمدار نوکیا را هم منتشر کرد که در ادامه آن را می بینید:

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone