🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43410.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن گوگل Duo به آمار صد میلیون دانلود رسید؛ Allo به روز رسانی شد

تقریبا ۹ ماه به طول انجامید تا اپلیکیشن ویدیو چت Duo گوگل به آمار ۵۰ میلیون دانلود دست پیدا کند. اما فقط دو ماه کافی بود که این میزان دو برابر شده و امروز به آمار ...

تقریبا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۹ ماه به طول انجامید تا اپلیکیشن ویدیو چت Duo گوگل به آمار ۵۰ میلیون دانلود دست پیدا کند. اما فقط دو ماه کافی بود که این میزان دو برابر شده و امروز به آمار قابل توجه ۱۰۰ میلیون دانلود برسد. گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمار درست و دقیقی از میزان کاربرد Duo میان کاربران منتشر نکرده، اما شکی نیست که ارائه قابلیت تماس صوتی توانسته که تأثیر مهمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بر افزایش استفاده از این اپ و کاربردی تر شدن آن بگذارد.

شاید مهم ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلیل دست یابی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Duo به آمار دانلود ۱۰۰ میلیونی را بتوان تغییر سیاست های گوگل دانست.

شاید مهم ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلیل دست یابی Duo به آمار دانلود ۱۰۰ میلیونی را بتوان تغییر سیاست های گوگل در نحوه ارائه این اپلیکیشن دانست. از دسامبر سال گذشته میلادی Duo - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به طور پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فرض روی برندهای مشخصی از گجت های اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نصب شده. این بدان معناست که حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اگر خریداران این دیوایس ها یک بار هم Duo - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را باز نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشند، باز هم در آمار نصب کنندگان این اپلیکیشن محاسبه خواهند شد.

البته موضوع دیگری هم به افزایش آمار دانلود Duo کمک کرده و آن هم چیزی نیست جز مالتی پلتفرم بودن این اپلیکیشن. بر خلاف اپلیکیشن فیس تایم اپل که از ابتدای عرضه تا حالا منحصر به پلتفرم iOS بوده، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Duo هم در اندروید و هم iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حضور دارد و برای صاحبان آیفون که خواستار ارتباط با دوستان دارای موبایل های اندرویدی شان هستند گزینه به مراتب کاربردی تری به حساب می آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اما همزمان با ارائه آمار و ارقام جدید Duo، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوگل از ارائه آپدیتی برای دیگر پیام رسان خود یعنی Allo خبر داده است. نسخه جدید Allo تغییرات چندان بزرگ و قابل توجهی به خود ندیده، اما حالا از قابلیتی برخوردار شده که بتوانید به پیام های دوستان تان با واکنش های از پیش تعریف شده پاسخ بدهید.

برای دسترسی به این قابلیت کافیست روی آیکن قلبی که زیر پیام هاست اشاره کرده تا شاهد ظاهر شدن واکنش ها یا به عبارت بهتر پاسخ های آماده Allo باشید. خوشبختانه به این قابلیت می توانید هم در چت های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دو نفره و هم در گفتگوهای گروهی دسترسی داشته باشید.

اگر چه ایده این قابلیت مبتکرانه نیست و به طور واضح از فیسبوک مسنجر الگوبرداری شده، اما حداقل می توان گفت که اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Allo - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را همچنان در میدان رقابت پیام رسان ها حفظ کند. برای دانلود این به روز رسانی می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone