🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  4. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  5. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43409.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل تا پایان سال جاری نسل هشتم پردازنده های Core i5 را معرفی می کند

مشخصات لپ تاپ جدید ایسر مدل Swift 3 در یکی از سایت های خرده فروشی، نشان می دهد احتمالاً اینتل تا پایان سال جاری میلادی نسل جدیدی از پردازنده های سری Core i5 را معرفی خواهد ...

مشخصات لپ تاپ جدید ایسر مدل Swift 3 در یکی از سایت های خرده فروشی، نشان می دهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - احتمالاً اینتل تا پایان سال جاری میلادی نسل جدیدی از پردازنده های سری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Core i5 را معرفی خواهد کرد.

طبق تصاویر موجود، لپ تاپ ایسر به پردازنده Core i5-8250u اینتل مجهز شده که بر اساس شماره مدل آن و شیوه نامگذاری معمول اینتل، با نسل هشتم سی پی یو های اینتل روبرو هستیم. نسل قبل این پردازنده ها به نام «کیبی لیک» در سال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 2016 معرفی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شدند، اما مشکل اینجاست که نقشه راه اینتل برای سال 2017 هیچ نشانه ای از نسل هشتم در خود ندارد و فقط به پردازنده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های «کیبی لیک - آر» اشاره کرده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در هر صورت طبق اطلاعات به دست آمده، پردازنده Core i5-8250u ویژگی های جالبی را به همراه دارد. این چیپ که با عبارت «بسیار کم مصرف» توصیف شده، قدرت پردازش بسیار خوبی را در عین مصرف ناچیز انرژی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و تولید حرارت اندک در اختیار کاربر قرار می دهد، یعنی دستگاه های مجهز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به آن به توان عملیاتی و شارژدهی بالایی می رسند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

علاوه بر مشخصات لپ تاپ ایسر، در پایگاه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده گیک بنچ هم مشخصات پردازنده مورد بحث در بطن لپ تاپ Dell XPS 13 9360 دیده شده و نتایج بنچمارک نشان می دهد این CPU در مقایسه با مدل پرکاربرد Core i5-7200u تا 54 درصد عملکرد بهتری را در حالت چند هسته ای ارائه می دهد.

البته ظاهراً در حالت تک هسته ای تفاوتی بین این دو پردازنده از دو نسل متفاوت وجود ندارد، به همین دلیل فقط در حین پردازش های سنگین متوجه اختلاف بین آنها خواهید شد. با این حال، کاهش مصرف انرژی در نوع خود بسیار حائز اهمیت است و به نظر می رسد آینده خوبی در انتظار دستگاه های همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone