🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43430.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تولید انبوه آیفون های سال 2017 اپل هنوز آغاز نشده است

پایگاه خبری DigiTimes گزارش می دهد که تولید انبوه هر سه مدل آیفون امسال اپل، یعنی آیفون 8 که طراحی نهایی آن را امروز مشاهده کردید، بعلاوه مدل های 7s و 7s پلاس، هنوز آغاز ...

پایگاه خبری DigiTimes گزارش می دهد که تولید انبوه هر سه مدل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیفون امسال اپل، یعنی آیفون 8 که طراحی نهایی آن را امروز مشاهده کردید، بعلاوه مدل های 7s و 7s پلاس، هنوز آغاز نشده است.

در این گزارش آمده است آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی اپل در ماه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آتی میلادی (آگوست) به حجم تولید مورد نظر می رسند، یعنی یک ماه دیرتر از زمان بندی همیشگی این کمپانی. علاوه بر این تولید انبوه آیفون 5.8 اینچی که به نمایشگر لبه تا لبه OLED مجهز شده، تا ماه نوامبر محقق نخواهد شد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

به گفته منابع خبری، فاکسکان سفارشات موبایل پریمیوم امسال اپل را تا حد زیادی تأمین کرده است. وظیفه مونتاژ آیفون 7s با ابعاد 4.7 اینچی بر عهده کمپانی عظیم پگاترون قرار دارد که تعداد کمی هم آیفون 8 را تولید می کند. از سوی دیگر، خط تولید ویسترون مسئولیت مونتاژ آیفون 7s - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پلاس با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایشگر 5.5 اینچی را بر عهده خواهد داشت.

حجم تولید فاکسکان و پگاترون هنوز به سطح انبوه نرسیده است

با این حال، خروجی فاکسکان و پگاترون هنوز در سطحی نیست که بتوان آن را تولید انبوه نام نهاد. برخی شایعات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می گویند تأمین کنندگان نمایشگر LCD برای اپل نتوانسته اند سفارشات این کمپانی را به موقع به دست آنها برسانند. در گزارشات متعددی به تأخیر در تولید و عرضه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیفون 8 اشاره شده که مشکلاتی نظیر ساخت بورد اصلی، حسگر لمسی سه بعدی حساس به فشار، و البته نمایشگر OLED را به عنوان دلیل آن ذکر می کنند.

البته امسال خبرهای ضد و نقیض زیادی را در این رابطه می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شنویم، اما «مینگ-چی کو» تحلیلگر مؤسسه KGI Securities و افشاگر معروف محصولات اپل هم می گوید تا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ماه سپتامبر فقط 4 میلیون دستگاه آیفون 8 وارد بازار خواهد شد. ظاهراً - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل با مشکلات نرم افزاری برای قابلیت هایی همچون شارژ وایرلس و حسگر سه بعدی جلوی دستگاه نیز روبروست.

- تعمیرات تلویزیون بلست در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله رخسار نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
این شرکت تعمیرچی تعهدی کامل به مشتریان خود دارد و خدماتشان در تعمیر تلویزیون بلست BTV-43FDC110B در شهر عباس‌آباد مازندران بسیار عالی بود. مشتریان رضایت مطلوبی از خدمات این شرکت دارند و از تخصص و دانش فنی کارشان در اطمینان هستند. آیا شما هم توسط شرکت تعمیرچی خدماتی دریافت کردید؟ با ما در این باره صحبت کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone