🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43426.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امکان پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در واتس اپ فراهم می شود

مطابق اسکرین شات هایی که از آخرین نسخه بتای واتس اپ منتشر شده به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده اپ مشغول تست قابلیت پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در پنجره چت هاست تا کاربران ...

مطابق اسکرین شات هایی که از آخرین نسخه بتای واتس اپ منتشر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده به نظر می رسد که تیم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توسعه دهنده اپ مشغول تست قابلیت پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در پنجره چت هاست تا کاربران بابت تماشای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن ها نیازی به باز کردن اپلیکیشن یوتوب نداشته باشند.

به لطف این قابلیت کاربردی می توانید ویدیوهای یوتوب را در پنجره های شناور ببینید. همچنین امکان زوم دو انگشتی، تماشا در حالت تمام صفحه و مخفی کردن ویدیو برای ادامه چت و گفتگو را نیز خواهید داشت.

به لطف این قابلیت می توانید ویدیوهای یوتوب را در پنجره های شناور ببینید

البته باید بدانید که پخش ویدیو در صورت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باز کردن یک پنجره چت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دیگر متوقف می شود. مطابق گزارشات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - منتشر شده این قابلیت فعلا در نسخه iOS واتس اپ آزمایش می شود و فقط کاربران آیفون ۶ و مدل های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدیدتر قادر به تجربه آن خواهند بود.

اگر قابلیت یاد شده مراحل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تست را با موفقیت پشت سر بگذارد، کاربران iOS به زودی می توانند که از پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پیام رسان محبوب خود لذت ببرند. در انتها لازم به ذکر است که تا این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - لحظه هیچ اسکرین شاتی از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تست این قابلیت در نسخه های اندروید یا ویندوزفون واتس اپ مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone