🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43413.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پاسخ دادستان کل کشور به وزیر ارتباطات: فیلترینگ با نظر شخصی افراد انجام نمی شود

روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در بیاناتی به نقش کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین دستورات قضایی در بحث فیلترینگ اشاره نموده، و هرگونه تصمیم گیری شخصی از سوی ...

روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در بیاناتی به نقش کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین دستورات قضایی در بحث فیلترینگ اشاره نموده، و هرگونه تصمیم گیری شخصی از سوی افراد برای اعمال فیلتر در اینترنت و فضای مجازی را رد کرد.

آقای منتظری فیلترینگ سایت ها و کانال ها را از 2 طریق دستور مستقیم مقام قضایی و تصویب کارگروه مربوطه ممکن دانست و اعلام کرد:

آنچه از ناحیه معاون قضایی دادستان کل در امور فضای مجازی در خصوص بستن و فیلتر کردن سایت ها، شبکه ها یا کانال های فضای مجازی اعلام می شود یا با دستور قضایی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که از سوی ایشان به وزارت ارتباطات اعلام می شود، یا با دستور و تصویب کارگروه است که هر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باید انجام شود.

جلسات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هر دو یا سه هفته یکبار به صورت حضوری، و یا حسب مورد و برنامه ریزی صورت گرفته به صورت آن لاین، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برگزار و تصمیمات مربوطه و نظرات همه اعضا در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جلسات اخذ می شود.

وزیر محترم ارتباطات اعلام کرده است معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی نظرات شخصی خود را اعلام می کند که قطعا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چنین نیست و حتی یک مورد هم نمی توانند ارائه دهند که دستور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شخصی آقای خرم آبادی بوده است.

وی همچنین در ادامه با ابراز گله مندی از وزارت ارتباطات گفت:

وزارت ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وظیفه دارد فضای مجازی را رصد کند و خطراتی را که از این ناحیه متوجه جامعه، جوانان و خانواده هاست و دغدغه مقام معظم رهبری هم هست، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تبیین و اعلام کند. همچنین در این زمینه به دستوراتی که از ناحیه دادستانی کل اعلام می شود نیز عمل کند.

گله ما از وزارت ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این است که برخی از کانال ها و سایت هایی را که بر اساس دستور قضایی یا اعلام و تصویب کارگروه باید بسته و فیلتر شوند، نمی بندد و مسدود نمی کند.

مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دستورات و منویات مقام معظم رهبری را اجرا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنند، مقام معظم رهبری چند سالی است که نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ایجاد شبکه ملی در کشور تاکید کرده اند.

البته اقداماتی صورت گرفته اما انتظار این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است که تلاش ها در این زمینه بیشتر شود چون جامعه را نباید در اختیار کانال ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سایت هایی قرار دهیم که از سوی دشمنان تغذیه می شوند و دارای محتوای ضد اخلاقی، ضد دینی و ضد شرافت انسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هستند.

امیدواریم با هماهنگی، تعامل و دست به دست هم فضای مجازی را به فضایی سالم و پاک تبدیل کنیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سخن ما با وزارت ارتباطات این است که تسلیم قانون باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone