🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43429.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آخرین نسخه Arrow Launcher همراه با تغییراتی مفید در پلی استور منتشر شد

با گذشت تنها دو هفته از ارائه آخرین به روز رسانی ارو لانچر، مایکروسافت تصمیم گرفته که با ارائه آپدیتی دیگر قابلیت های بیشتری را به لانچر محبوب اندرویدی اش اضافه کند. در همین راستا ...

با گذشت تنها دو هفته از ارائه آخرین به روز رسانی ارو لانچر، مایکروسافت تصمیم گرفته که با ارائه آپدیتی دیگر قابلیت های بیشتری را به لانچر محبوب اندرویدی اش اضافه کند. در همین راستا از امروز می توانید نسخه 3.7 ارو لانچر را با قابلیت های جدید از پلی استور دریافت کنید.

یکی از مفیدترین قابلیت هایی که در این نسخه به لانچر اضافه شده، امکان ترکیب کردن مخاطب هاست. حالا می توانید مخاطبین تکراری در دفترچه تلفن را به سرعت پیدا کرده و بسته به تمایل تان آن ها را با هم ترکیب یا به طور کامل حذف نمایید.

یکی از مفیدترین قابلیت های این نسخه امکان ترکیب کردن مخاطب هاست

اما تغییر مهم دیگر امکان ورود به لانچر با استفاده از حساب کاربری مایکروسافت است که برای کلیه کاربران در دسترس قرار گرفته. همچنین در این نسخه می توانید مخاطبین خود در کارت People را با دستوراتی جدید مدیریت کنید.

اگر از کاربران قدیمی ارو لانچر باشید، با دریافت این به روز رسانی متوجه صفحه تنظیمات جدیدی خواهید شد که برای تجربه کاربری بهتر مجددا از نو طراحی شده است. امکان مرتب سازی نتایج جستجو در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تب Search نیز از دیگر قابلیت های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نسخه جدید ارو لانچر به شمار می رود.

برای دریافت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه لانچر اختصاصی مایکروسافت (که بسیاری از باگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های نسخه های قبلی نیز در آن برطرف شده) می توانید همین حالا به پلی استور مراجه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone