🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43402.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایش اموجی های جدید اپل به مناسبت روز جهانی اموجی

همان طور که می دانید دیروز «روز جهانی اموجی» بود و اپل نیز به همین مناسبت، از اموجی های جدیدی برای پلتفرم های خود رونمایی کرد که در سال جاری به محصولات کمپانی راه پیدا ...

همان طور که می دانید دیروز «روز جهانی اموجی» بود و اپل نیز به همین مناسبت، از اموجی های جدیدی برای پلتفرم های خود رونمایی کرد که در سال جاری به محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی راه پیدا می کنند.

البته شکلک های مورد بحث پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این به صورت رسمی در استاندارد «Unicode 10» و توسط کنسرسیوم یونیکُد معرفی شده بودند؛ اما بد نیست بدانید که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Unicode فقط ماهیت اموجی ها را تعیین کرده و شرکت های مختلف پس از آن، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شکلک ها را با زبان طراحی خود در محصولات ارائه می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اموجی های جدید اپل هنوز آماده استفاده نیستند

فرآیند طراحی اموجی های جدید معمولاً برای کمپانی های مختلف چند ماهی طول می کشد و اموجی هایی که اپل معرفی کرده نیز هنوز قابل استفاده نیستند. هرچند زمان مورد نیاز برای شرکت ها متفاوت بوده و جالب است بدانید که اموجی های جدید همین حالا در نسخه بتای اندروید O قابل استفاده هستند.

کمپانی ساکن کوپرتینو فعلاً تاریخ دقیق ورود اموجی های جدید خود مانند غول چراغ جادو، نارگیل، ساندویچ و زامبی را به محصولات مشخص نکرده اما به نظر می رسد این شکلک ها، در به روزرسانی بعدی سیستم عامل های اپل یعنی «iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 11» و «High Sierra» حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone