🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21580.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

محققان روش جدیدی برای افزایش ظرفیت باتری لیتیومی پیدا کردند

یک تیم بین‌المللی از محققان موفق به کشف ماده‌ای شده که می‌تواند چگالی انرژی باتری‌های لیتیوم یونی را بدون قربانی کردن طول عمر آن‌ها، افزایش دهد. محققان به این موضوع پی برده‌اند که کریستال‌های «آنتیموان» ...

یک تیم بین‌المللی از محققان موفق به کشف ماده‌ای شده که می‌تواند چگالی انرژی باتری‌های لیتیوم یونی را بدون قربانی کردن طول عمر آن‌ها، افزایش دهد.

محققان به این موضوع پی برده‌اند که کریستال‌های «آنتیموان» می‌توانند در فرایند شارژ و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - تخلیه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - شارژ، به صورت خودبه‌خود و برگشت‌پذیر حفره‌های توخالی ایجاد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند. این کریستال‌ها دانشمندان را قادر می‌سازند تا بدون مشکلات ایمنی، تراکم انرژی را در باتری‌‌ها افزایش دهند.

باتری‌های لیتیوم یونی با حرکت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - یون‌ها میان دو الکترود، کاتد با بار منفی و آند با بار مثبت قادر به تولید الکتریسیته هستند. این باتری‌ها با ساختار کنونی در حال رسیدن به پایان کار خود هستند. مشکلات مربوط به کاهش ابعاد آند و همچنین متورم شدن آن، تلاش‌ها برای افزایش چگالی باتری‌های لیتیوم یونی را با بن بست مواجه کرده چرا که با افزایش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - چگالی انرژی، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - طول عمر باتری کاهش پیدا می‌کند.

دانشمندان راه‌حل این مشکلات را در ذرات «پوسته-یولک» می‌بینند که به علت حفره‌های توخالی با امکان تغییر حجم در زمان شارژ و تخلیه شارژ و ارائه یک سطح بیرونی پایدار، توانایی چرخه شارژ را بهبود می‌دهند. از مدت‌ها پیش دانشمندان بدنبال تعویض فلزی آلیاژ ماده آند با این ذرات بوده‌اند، اما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - امکان ساخت آن‌ها به صورت مقرون به صرفه وجود ندارد.

«متیو مک داول»، استاد «موسسه فناوری جورجیا» و نویسنده مقاله جدید اعلام کرده:

«از مدت‌ها قبل مواد نانو توخالی مهندسی شده‌اند و یک روش امیدوارکننده برای دستیابی به طول عمر و پایداری بیشتر باتری‌ها با چگالی انرژی بالا محسوب می‌شود. مشکل اصلی این روش، قیمت بالای ترکیب کردن مستقیم این نانوساختارهای توخالی برای استفاده گسترده تجاری است. یافته ما قادر به ارائه فرایند ساده‌تری است که می‌تواند منجر به بهبود عملکرد به روشی مشابه با ساختارهای توخالی مهندسی شده شود.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان

در این مقاله از ذرات با ابعاد بسیار کوچک، هزار برابر کوچکتر از ضخامت موی انسان استفاده شده است. این نانوکریستال‌های آنتیموان که پوشش اکسیدی دارند، می‌توانند در چرخه شارژ بجای بزرگ و کوچک شدن، به صورت خودبه‌خود توخالی شوند.

محققان با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - استفاده از میکروسکوپ‌های الکترونی با وضوح بالا، موفق به مشاهده این رفتار در ذرات نانو در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - یک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - باتری آزمایشی کوچک شدند. این رفتار تنها در ذراتی با قطر کمتر از ۳۰ نانومتر رخ داده است. این فرایند از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - طریق لایه ارتجاعی اکسید که امکان گسترش مواد به عنوان جریان یون درون آند را فراهم می‌کند، انجام می‌شود البته بجای کوچک شدن، حفره ایجاد می‌کنند.

در حالی که چنین کشفی شگفت انگیز است، باید چندین چالش را پشت سر بگذارد. مشکل اصلی، قیمت بالای آنتیموان است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لاهیجان استان گیلان - که همین موضوع مانع از استفاده از آن در باتری‌های کنونی شده، البته دانشمندان امیدوارند با مواد ارزان‌تر مانند «قلع» نیز به چنین رفتاری دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone