🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18531.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از چیپست پرچمدار اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی کرد

سامسونگ در رویداد CES2021 از چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی کرده که بر اساس فناوری ۵ نانومتری تولید شده و برای اولین بار بین چیپست‌های سامسونگ از مودم 5G داخلی پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ، اگزینوس ...

سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - در رویداد CES2021 از چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی کرده که بر اساس فناوری ۵ نانومتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - تولید شده و برای اولین بار بین چیپست‌های سامسونگ از مودم 5G داخلی پشتیبانی می‌کند.

به گفته سامسونگ، اگزینوس ۲۱۰۰ در مقایسه با چیپست‌های ۷ نانومتری تا ۲۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند و تا ۱۰ درصد قدرت بالاتری دارد. هسته‌های پردازنده شامل ۳ خوشه با مجموعا ۸ هسته پردازشی هستند. یک هسته قدرتمند آرم کورتکس X1 با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - حداکثر سرعت ۲.۸ گیگاهرتز، پردازش وظایف سنگین را به عهده دارد. سه هسته کورتکس A78 برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - وظایف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - کمی سبک‌تر در نظر گرفته شده اند و در نهایت ۴ هسته کم مصرف کورتکس A55 وظایف سبک را بر عهده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - می‌گیرند. به گفته سامسونگ این مجموعه هسته‌های پردازشی در مقایسه با نسل‌های قبلی تا ۳۰ درصد عملکرد بالاتری در وظایف چند هسته‌ای دارند.

پردازش گرافیکی به پردازشگر Mali-G78 سپرده شده که از جدیدترین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - APIها از جمله ولکان و OpenCL پشتیبانی می‌کند. به گفته کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - کره‌ای، پردازشگر گرافیکی تا ۴۰ درصد کارایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - بالاتری نسبت به نسل‌های قبل دارد. سامسونگ همچنین ارتقا قابلیت‌های مرتبط با پردازش هوش مصنوعی را هم فراموش نکرده و برای چنین وظایفی یک پردازنده عصبی سه هسته‌ای را در نظر گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قماگزینوس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - ۲۱۰۰ امکان اجرای ۲۶ تریلیون عملیات در ثانیه را دارد و از نظر بهره‌وری انرژی در مقایسه با نسل قبل تا ۲ برابر بهتر عمل می‌کند. چیپست جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - به لطف پردازنده پیشرفته پردازش سیگنال تصویر (ISP) توانایی پشتیبانی از دوربین‌‌هایی با رزولوشن تا ۲۰۰ مگاپکسل را دارد. این پردازشگر می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - با ۶ سنسور دوربین در ارتباط باشد و به طور همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - اطلاعات مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - ۴ مورد از آنها را پردازش نماید.

مودم 5G داخلی اگزینوس ۲۱۰۰ از طیف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - مو‌ج‌های میلی‌متری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - (mmWave) و فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز در کنار 4G LTE و 3G WCDMA و GSM/CDMA پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ حداکثر سرعت دانلود در طیف زیر ۶ گیگاهرتز تا ۵.۱ گیگابیت بر ثانیه است و در mmWave این میزان به ۷.۳۵ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. در شبکه‌های 4G هم حداکثر سرعت تا ۳.۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر جعفریه استان قم - گیگابیت بر ثانیه است.

سامسونگ همچنین افزوده که در حال حاضر تولید انبوده این چیپ را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone