🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18534.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توسعه چیپ جدید که هوش مصنوعی را به گجت‌های کوچک می‌آورد

اگر ساعت‌‌های هوشمند و دیگر گجت‌های کوچک مبتنی بر باتری، امکان اجرای الگوریتم‌های هوش مصنوعی را داشتند قطعا بسیار باهوش‌تر عمل می‌کردند. اما یک چیپ جدید می‌تواند با رفع مشکلات موجود، امکان پردازش الگوریتم‌های هوش ...

اگر ساعت‌‌های هوشمند و دیگر گجت‌های کوچک مبتنی بر باتری، امکان اجرای الگوریتم‌های هوش مصنوعی را داشتند قطعا بسیار باهوش‌تر عمل می‌کردند. اما یک چیپ جدید می‌تواند با رفع مشکلات موجود، امکان پردازش الگوریتم‌های هوش مصنوعی را به این گجت‌ها بیاورد.

شاید برایتان سوال باشد که چرا گجت‌های کوچک امکان پردازش هوش مصنوعی را ندارند. پاسخ در نحوه ارتباط بین حافظه و پردازنده نهفته است. در پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تبادل اطلاعات بین پردازنده‌ها و حافظه می‌تواند تا ۹۵ درصد از انرژی را مصرف کند. این موضوع موجب مصرف بخش عمده‌ای از ذخیره باتری در گجت‌های کوچک می‌شود. حالا تیمی از دانشمندان از جمله «مری ووترز» و «فیلیپ وانگ »از محققان دانشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - استنفورد سیستمی طراحی کرده‌اند که اجرای هوش مصنوعی با سرعت بالاتر و مصرف انرژی کمتر را امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - پذیر می‌کند.

روش کار سیستم جدید بر ۸ چیپ مبتنی است که هر کدام شامل ترکیبی از پردازنده و حافظه در کنار هم هستند. حافظه مورد استفاده،‌ از تکنولوژی جدید RRAM بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - می‌برد که برخلاف رم‌های معمول امکان ذخیره داده حتی در زمان خاموش بودن را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - دارد. به این ترتیب می‌توان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - گفت که مشابه حافظه‌های فلش عمل می‌کند اما سرعت بالا و مصرف انرژی بهینه‌ای دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس

محققان این سیستم را طی برنامه ۱.۵ میلیون دلاری «ERI» آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی ایالات متحده (دارپا) طراحی کرده‌اند. بر اساس برنامه ERI، دارپا به دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - روش‌های جایگزین برای قانون مور است تا چیپ‌هایی با روش‌های پردازش جدید توسعه داده شوند.

سیستم مبتنی بر ۸ چیپ جدید اکنون در ابتدای راه است. با این حال محققان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - در شبیه‌سازی‌ها نشان داده‌اند که یک سیستم مبتنی بر ۶۴ چیپ هیبریدی تونایی اجرای الگوریتم‌های مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس - هوش مصنوعی با سرعت ۷ برابر پردازنده‌های معمول و با مصرف انرژی یک هفتم را دارد.

احتمال می‌رود در آینده چنین سیستم‌هایی در عینک‌های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده تعبیه شوند. به باور وانگ سیستم مبتنی بر چیپ‌های هیبریدی در ۳ تا ۵ سال آینده به بازار راه خواهد یافت.

- تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone