🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18530.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر رسمی فاش شده از گلکسی S21 عدم وجود شارژر را تایید می‌کند

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S21 فاش شده که قابلیت‌های متفاوتی از این گوشی را نشان می‌دهد. عدم وجود شارژر و وجود نوعی لنز جدید با قابلیت زوم دوگانه از مواردی هستند که ...

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S21 فاش شده که قابلیت‌های متفاوتی از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - این گوشی را نشان می‌دهد. عدم وجود شارژر و وجود نوعی لنز جدید با قابلیت زوم دوگانه از مواردی هستند که در این تصاویر تبلیغاتی به چشم می‌آیند.

تنها چند روز به رویداد رونمایی از پرچمدار جدید گلکسی S21 باقی مانده و در این فاصله‌ی کوتاه، مدام تصاویر جدیدی از آن به بیرون منتشر می‌شود. این بار تصاویر و داده‌ها از سوی یک رسانه آلمانی منتشر شده و عدم وجود شارژر در جعبه‌، مهمترین نکته در رابطه با انتشار این گوشی جدید است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان

داخل جعبه‌ی این گوشی هوشمند یک کابل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ، یک ابزار خارج کننده سیم کارت و دفترچه راه‌اندازی سریع قرار دارد اما خبری از شارژر و هدست نیست. باید به این نکته اشاره کرد که قانون محلی برخی کشورها تعیین می‌کند که این گوشی به همراه شارژر و هدست عرضه شود، اما کاربران در اکثر دنیا مجبور هستند تا برای گوشی هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - خود شارژ تهیه کنند.

از طرفی در یکی از تبلیغات ارائه شده تلفن هوشمندی به نمایش گذاشته می‌شود که نوعی سیستم جدید لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - با قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - زوم دوگانه دارد. به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به این تلفن هوشمند باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که انتظار می‌رفت این دو گوشی اساسا از دوربین‌های مشابه سری S20 و S20+ استفاده کنند.

تصویر بعد روی ماژول 64 مگاپیکسل متمرکز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - که همان کار بزرگنمایی و زوم را انجام می‌دهد. اگر دوربین گوشی S20 را به یاد بیاورید، این موبایل به جای سنسور Quad Bayer از نوعی سنسور مناسب ساب‌پیکسل Bayer استفاده می‌کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر همدان استان همدان - عکس‌هایی بدون بزرگ‌نمایی و با وضوح کامل و کیفیت بهتری تهیه می‌کرد.

در تصاویر بعدی مشخص شده که گلکسی S21 اولترا از حافظه داخلی 512 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و دو مدل دیگر S21 احتمالا حافظه‌ی 256 گیگاباتی خواهند داشت و اسلات میکرو‌ اس‌دی برای آ‌ن‌ها در نظر گرفته نشده.

در آخر این تصاویر تبلیغاتی به سراغ سرعت بسیار بالا ارتباطات نسل پنجم (5G) و کارایی بسیار خوب دوربین گوشی در تاریکی اشاره می‌کند. از آن جایی که سامسونگ از زمان گلکسی S5 محصولات خود را با قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار و آب عرضه کرده می‌توان نتیجه گرفت که پرچمدار جدید سامسونگ هم در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاله نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** اجاق گاز و فر کن Cs 8571 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone