🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38254.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مدیر واحد سخت افزار گوگل از احتمال بازگشت عینک واقعیت افزوده گلس می گوید

در جریان کنگره جهانی موبایل 2018، گوگل بالاخره ARCore را به دست عموم رساند و از برنامه هایش برای پشتیبانی از 100 میلیون دیوایس اندرویدی گفت. با این حال به گفته ریک اُسترلو، مدیر واحد ...

در جریان کنگره جهانی موبایل 2018، گوگل بالاخره ARCore را به دست عموم رساند و از برنامه هایش برای پشتیبانی از 100 میلیون دیوایس اندرویدی گفت. با این حال به گفته ریک اُسترلو، مدیر واحد سخت افزار گوگل، این کمپانی چشمش را به محصولاتی فراتر از واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل فعلی دوخته است؛ هرچند که هنوز هیچ سخت افزار تازه ای در دستور کار ندارد.

استرلو در مصاحبه اخیر خود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوید که واقعیت افزوده، حوزه ای «بسیار جالب» است و گوگل «در حال تحقیقات گسترده بوده» و به دنبال «فرم فاکتورهای متفاوت» می گردد. وی همچنین تایید کرده که یک روز ممکن است شاهد بازگشت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عینک گوگل گلس باشیم. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با این حال، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مصرف کنندگان به این زودی ها نباید منتظر رونمایی از محصولی تازه باشند و تکنولوژی واقعیت افزوده، چند سالی تا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بلوغ هرچه بیشتر فاصله دارد. تا آن زمان، گوگل می خواهد به توسعه زیرساخت های لازم ادامه دهد که ARCore - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یکی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از آن هاست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و همین حالا در دسترس قرار گرفته.

مدتی طول می کشد تا این تکنولوژی ها به بلوغ برسند... تا آن زمان چند سالی باقی مانده است. ما برای مدتی طولانی به تحقیقات ادامه خواهیم داد و در این بین، تکنولوژی به سمتی خواهد رفت که مردم تمایل داشته باشند.

هنگامی که ریک استرلو در سال 2016 به گوگل پیوست، مدیریت واحد سخت افزار را برعهده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفت و روی پروژه Aura نیز فعالیت کرد که قرار بود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زیرشاخه ای برای گوگل گلس باشد.

علی رغم ناکامی این عینک واقعیت افزوده در بازار مصرف کنندگان، گوگل طی سال گذشته میلادی از مدل سازمانی گلس رونمایی کرد و بعد از آن، دیگر خبری درباره Aura به گوش نرسید. گفتنی است به جز ARCore و اندروید، گوگل روی مجیک لیپ نیز سرمایه گذاری کرده که طی سال جاری، از نخستین سخت افزارش رونمایی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone