تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16966.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در گیم بار ویندوز ۱۰ به تسک منیجر دسترسی پیدا کنیم؟

ویندوز حالا به یک تسک منیجر مجهز شده که می‌توانید با شورتکات کیبورد در هر بازی کامپیوتری به آن دست پیدا کنید. شما می‌توانید همیشه با Game Bar ویندوز ۱۰ به تسک منیجر در بالای ...

ویندوز حالا به یک تسک منیجر مجهز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - شده که می‌توانید با شورتکات کیبورد در هر بازی کامپیوتری به آن دست پیدا کنید. شما می‌توانید همیشه با Game Bar ویندوز ۱۰ به تسک منیجر در بالای بازی‌ها دسترسی داشته باشید و برنامه‌هایی که منابع زیادی مصرف می‌کنند را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - بدون ترک بازی، ببندید.

در این مطلب افزودن ویجت منابع به بالای بازی‌ها در گیم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - بار (Game - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - Bar) ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم. مایکروسافت این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - ویجت را اواخر اکتبر ۲۰۲۰ به سیستم عامل خود اضافه کرد و مانند تمام ابزارهای موجود در «Xbox Game Bar»، در تمام بخش‌های ویندوز کار می‌کند و حتما نباید در حال انجام بازی باشید. برای یادگیری نحوه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - قرار دادن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - این ویجت در بالای بازی‌ها در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Game Bar ویندوز ۱۰ را باز کرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - و ویجت منابع را راه‌اندازی کنید

برای دستیابی به این قابلیت، باید ابتدا Game Bar ویندوز ۱۰ را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - باز کنید. برای این کار کلید ویندوز را به همراه G فشار دهید. امکان استفاده از این شورتکات در هنگام انجام بازی یا اجرای اپ‌های ویندوز ۱۰ وجود دارد.

در بالای رابط تمام صفحه گیم بار روی گزینه منو در سمت راست ساعت کلیک کنید. گزینه «Resources» را در منو انتخاب کرده تا ویجت منابع روی صفحه به نمایش گذاشته شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان

اگر به رابط تمام صفحه گیم بار دسترسی ندارید، احتمالا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - آن را غیرفعال کرده‌اید یا اینکه شورتکات کیبورد آن را تغییر داده‌اید. برای رفع این مشکل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - به مسیر Settings > Gaming > Xbox Game Bar بروید تا این تنظیمات را کنترل کنید. از فعال بودن گیم بار در بالای این پنجره مطمئن شوید. شما می‌توانید در بخش شورتکات‌های کیبورد، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - یک کلید میانبر اختصاصی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - برای آن تعریف کنید.

کدام برنامه‌ها بیشترین منابع را مصرف می‌کنند؟

ابزار منابع به شما بطور دقیق نشان می‌دهد که کدام برنامه بیشترین منابع را مصرف می‌کند البته در حالت پیش فرض، این ابزار حتی اعداد را نیز به نمایش نمی‌گذارد و تنها فرایندها را بر اساس تاثیر آن‌ها رتبه‌بندی می‌کند. این فرایند می‌تواند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - تاثیر بالا، متوسط و کمی روی عملکرد سیستم شما داشته باشد.

اگر در حال انجام بازی هستید و می‌خواهید به منابع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - بیشتری دسترسی پیدا کنید، می‌توانید فرایندی که منبع زیادی مصرف می‌کند را ببندید. برای این کار می‌توانید با فشردن کلیدهای Alt + Tab از بازی بیرون آمده و به صورت عادی برنامه را ببندید یا اینکه روی علامت ضربدر روی ویجت منابع کلیک کنید. با این کار برنامه بسته می‌شود و تفاوتی با بستن آن در تسک منیجر ویندوز ۱۰ ندارد.

باید به این نکته توجه کنید که برخی فرایندها بخشی از ویندوز هستند و نباید آن‌ها را ببندید چرا که چنین کاری باعث ناپایداری سیستم می‌شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می‌توانید روی گزینه «Show More» - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - کلیک کنید. با این کار، به رابط کاربری مشابه با تسک منیجر ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا می‌کنید که فهرست فرایندها با میزان استفاده از GPU ،CPU، رم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - فضای ذخیره‌سازی را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید با کلیک روی هدر هر ستون، آن‌ها را مرتب کنید، برای مثال فرایندها از بیشترین به کمترین میزان استفاده از CPU تنظیم شوند.

همانند رابط کامپکت، در این رابط نیز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - با کلیک روی گزینه ضربدر در سمت راست فرایندها می‌توانید آن‌ها را ببندید که مشابه راست کلیک روی فرایند و انتخاب گزینه «End Task» در تسک منیجر ویندوز ۱۰ است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان

چگونه همیشه در صفحه به ویجت دسترسی داشته باشیم؟

مانند سایر ویژگی‌های Game Bar ویندوز ۱۰ می‌توان ویجت منابع را نیز پین کرد تا همیشه روی صفحه باقی بماند، حتی موقعی که لایه گیم بار بسته باشد. شما می‌توانید همیشه به یک پنل برای نمایش مصرف منابع روی نمایشگر دسترسی داشته باشید، چه موقعی که در حال بازی کردن هستید و چه زمانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - که از یک اپلیکیشن ویندوزی استفاده می‌کنید.

برای پین کردن ویجت منابع یا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - هر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - ویجت دیگری، روی آیکون پین در گوشه سمت راست پنجره ویجت کلیک کنید. با این کار ویجت موردنظر شما حتی با بسته بودن Game Bar ویندوز ۱۰ نیز روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود.

شما می‌توانید برای ظاهر ویجت منابع به گزینه‌های زیادی در بخش تنظیمات دسترسی پیدا کنید. با کلیک روی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - دکمه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - «Options» در سمت چپ دکمه پین، این گزینه‌ها در برابر شما قرار می‌گیرند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان

اگر به دنبال اطلاعات عملکرد کلی سیستم خود هستید، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - از ویجت «Performance» در گیم بار در ویندوز ۱۰ استفاده کنید. این ویجت را نیز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تویسرکان استان همدان - می‌توانید به صفحه خود پین کنید و همیشه وضعیت مصرف منابع را در هنگام اجرای بازی یا انجام کارهای دیگر ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone