تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16875.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک با تغییرات الگوریتم ترافیک سایت‌های خبری چپ‌گرا را کاهش داده است

فیسبوک در سال ۲۰۱۷ تغییراتی در الگوریتم فید خبری خود اعمال کرده که نمایش سایت‌های خبری چپ‌گرا مانند «Mother Jones» را کاهش می‌دهد و این تغییر مورد تایید مارک زاکربرگ نیز قرار گرفته است. بر ...

فیسبوک در سال ۲۰۱۷ تغییراتی در الگوریتم فید خبری خود اعمال کرده که نمایش سایت‌های خبری چپ‌گرا مانند «Mother Jones» را کاهش می‌دهد و این تغییر مورد تایید مارک زاکربرگ نیز قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، مدیر تحریریه بخش رشد و استراتژی سایت «Mother Jones» در سال‌های ۲۰۱۷ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - و ۲۰۱۸ جلسات متعددی با مدیران فیسبوک داشته و به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - او اطمینان داده شده که اگرچه ترافیک سایت شاید کاهش پیدا کند، اما چنین موضوعی تنها برای یک رسانه یا مجموعه‌ای از آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - صورت نمی‌گیرد.

در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که برخی مقامات اجرایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - فیسبوک در سال ۲۰۱۷ نسبت به تاثیر بالای این تغییر الگوریتم روی سایت‌های راست‌گرا مانند «Daily Wire» ابراز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - نگرانی کرده بودند. در همین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - راستا مهندسان تغییراتی را روی الگوریتم اعمال کردند که تاثیر بزرگتری روی ترافیک سایت‌های چپ‌گرا داشته باشد.

سخنگوی فیسبوک به وال استریت ژورنال اعلام کرده که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - هدف از این تغییرات، تاثیرگذاری روی رسانه‌های خاصی نبوده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - است. ادیتورهای Mother Jones در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند که تعداد مخاطبین فیسبوک آن‌ها کاهش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - شدیدی را تجربه کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - و درآمد آن‌ها در مدت زمان ۱۸ ماه نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است. سایت مستقل Mother Jones که در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده، تحقیقات زیادی درباره فساد سیاسی، زندان‌های خصوصی و همچنین محیط زیست انجام داده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان

مدیرعامل این سایت اخیرا در توییتی اعلام کرده که این کاهش درآمد مانع از دنبال کردن برخی پروژه‌ها و همچنین استخدام افراد می‌شود. به گفته وی، این سایت به طور خاص مورد هدف قرار نگرفته و یکی از مصدومین سیاست این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند.

فیسبوک برای همکاری با صنعت رسانه با شکست‌های زیادی مواجه شده که برای مثال می‌توان به رقیبت «AMP» گوگل به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - نام «Instant Articles» اشاره کرد. این شبکه اجتماعی معیارهای خود برای ویدیوها را اغراق شده اعلام می‌کرد و در سال ۲۰۱۶ به تبلیغ مقاله‌های ضد محافظه‌کارانه در «Trending Topics» متهم شد که نتیجه آن، حذف چنین بخشی بود.

مدیرعامل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - فیسبوک ارتباط نزدیکی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - با مقامات سیاسی دارد و با وجود اینکه به علت قوانین ضدانحصار تحت فشار است، از دولت می‌خواهد تحقیقات بیشتری درباره اپل انجام دهد. علاوه بر این موضوع، گفته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - می‌شود که زاکربرگ نقش پررنگی در تحریم تیک تاک توسط - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تویسرکان استان همدان - دولت دونالد ترامپ داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone