🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18538.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امتحانات آنلاین در کنار قطعی برق؛ توانیر می‌گوید خاموشی‌ها برنامه‌ریزی شده نیست

بسیاری از شهرهای ایران امروز دچار خاموشی‌های طولانی مدت چند ساعته شدند و مساله آموزش آنلاین با چالش‌های زیادی مواجه شد. از آنسو شرکت توانیر در این رابطه اعلام کرده که هیچ‌یک از این خاموشی‌ها ...

بسیاری از شهرهای ایران امروز دچار خاموشی‌های طولانی مدت چند ساعته شدند و مساله آموزش آنلاین با چالش‌های زیادی مواجه شد. از آنسو شرکت توانیر در این رابطه اعلام کرده که هیچ‌یک از این خاموشی‌ها برنامه ریزی شده نیست و و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

از صبح امروز بسیاری از دانش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - آموزان و دانشجویان برای اینکه بتوانند در امتحانات خود به صورت آنلاین شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - کنند با مشکل مواجه شدند و گزارش‌های متعددی از برخی دانش آموزان و دانشجویان به گوش می‌رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - که دقیقا سر ساعت امتحان یا در حین حل سوالات یک امتحان آنلاین با قطعی برق مواجه شدند. اعتراضات زیادی پیرامون قطعی برق امروز انجام شده و برخی از شرکت‌های توزیع برق مناطق شهرها نیز اعلام کردند که حتی برق اداره برق منطقه‌ها هم برای ساعاتی قطع شده است.

تا به این لحظه وزارت آموزش و پرورش بیانیه‌ای در مورد دانش آموزانی که موقع امتحان به مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - قطعی برق خورده‌اند منتشر نکرده اما احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - امکان برگزاری امتحانات امروز دور از ذهن نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران

در این اوضاع و احوال شرکت توانیر تاکید کرده خاموشی‌ها برنامه‌ریزی شده نیست. این شرکت اعلام داشته : «به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است. » همچنین سخنگوی صنعت برق در اینباره گفته که « در برخی از نقاط کشور مجبور به اعمال محدودیت و خاموشی شدیم که دلیل اصلی آن افزایش مصرف گاز خانگی و محدودیت تحویل سوخت به نیروگاه تلقی می‌شود.»

چندی پیش سخنگوی صنعت برق مصرف فعالان ماینینگ حوزه ارزهای دیجیتال را یکی از دلایل ازدیاد مصرف برق کشور اعلام کرده بود، آمار و ارقامی که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - توسط کمیسیون بلاکچین نصر کشور رد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - شده و گفته شده که میزان مصرف برق ماینینگ در کشور نهایتا ۱ درصد میزان مصرف برق کشور در روز است و نباید تاثیری روی خاموشی‌های بیش از حد بگذارد. این کمیسیون باور دارد دولت آدرس غلطی به مردم می‌دهد و دولت سومدیریت خود در این زمینه را به گردن مردم می‌اندازد.

گفتنیست تابستان سال ۹۷ نیز موجی علیه ماینینگ در کشور راه افتاده بود و قطعی برق به این فعالیت نسبت داده شده بود که دیجیاتو درباره آن گزارش مفصلی منتشر ساخت. در هر حال به نظر می‌رسد با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آمدن موضوعی به اسم ارز مجازی، طبیعتا استفاده از منابع برق هم بیشتر خواهدشد، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - مثل زمانی که رایانه‌ها گسترش پیدا کردند و برق بیشتری در دنیا استفاده شد، حالا با وجود ارزهای مجازی هم این روند، سیر طبیعی خود را طی می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران

شایان ذکر است چندی پیش «عیسی کلانتری» رییس حفاظت از محیط زیست کشور نیز در مصاحبه‌ای مطبوعاتی میزان مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - مردم از انرژی برق و گاز را دلیل خاموشی‌ها دانسته بود و در اظهار نظری جنجالی گفته بود «مردم در رختخواب لخت شوند و در اتاق نشیمن لباس بپوشند تا از انرژی کمتری مصرف کنند.» او چندی پیش نیز گفته بود «بهتر است که روزی دو ساعت خاموشی داشته باشیم اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - از سوخت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - مازوت استفاده نکنیم چون موجب آلودگی هوا می‌شود.»

ناگفته نماند برخی از کارشناسان بر این باورند طی سال‌های اخیر در زمینه انرژی‌های پاک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رویان استان مازندران - سرمایه‌گذاری بسیار کمی در کشور صورت گرفته است و دولت‌ها در این زمینه کم‌کاری زیادی داشته‌اند و نتجه این موضوع به کمبود برق در سالهای اخیر انجامیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone