🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28402.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی و سامسونگ به دعوای حقوقی چندین ساله خود خاتمه دادند

روز گذشته سامسونگ و هواوی پذیرفتند که به دعوای حقوقی درازمدت خود برسر پتنت های موبایل خاتمه دهند و به این ترتیب برسر ۴۰ پرونده حقوقی که علیه یکدیگر به جریان انداخته اند با یکدیگر ...

روز گذشته سامسونگ و هواوی پذیرفتند که به دعوای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - حقوقی درازمدت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - خود برسر پتنت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - های موبایل خاتمه دهند و به این ترتیب برسر ۴۰ پرونده حقوقی که علیه یکدیگر به جریان انداخته اند با یکدیگر توافق کنند.

براساس گزارشی که Nikkei در این باره منتشر کرده مفاد توافق سامسونگ و هواوی هنوز اعلام نشده اند اما دو شرکت به یک اتفاق نظر کلی در این باره دست پیدا کرده اند و انتظار می رود که این امر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - آنها را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - به سمت یک پیمان اعطای لایسنس دوجانبه در مورد پتنت هایشان سوق دهند. آنها همچنین پذیرفته اند که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - کلیه پروندههای شکایت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - علیه یکدیگر را مختومه کنند.

این خبر در حالی منتشر می شود که صنعت تلفن همراه طی یکسال اخیر با تغییرات متعددی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - روبرو شده. طبق پیش بینی ها ظرف یکسال آتی گوشی های هوشمند از نسل پنجم شبکه ارتباطات موبایل (5G) پشتیبانی خواهند کرد و برخی تولید کنندگان گوشی نیز با افت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - عرضه در نتیجه اشباع برخی بازارهای کلیدی شان روبرو هستند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان

طبق گزارش IDC - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - هواوی اما تلاش نموده تا خود را از این تغییرات دور نگه دارد. صادرات گوشی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - این شرکت در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۰ درصد افزایش را نسبت به بازه زمانی سال قبل نشان می داد اما اوضاع - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - برای سامسونگ اینگونه نبود. ناکامی سامسونگ در تکرار موفقیت گذشته و فروش اسمارت فون هایش در کنار احتمال شکست آن در پرونده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - حقوقی مفتوحه پیرامون پتنت، این شرکت را نهایتا به سمت توافق با هواوی سوق داد.

ماه گذشته اپل و کوالکام نیز که به خاطر اختلافاتشان برسر حقوق معنوی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده از پتنت در چندین کشور دنیا مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند و چندین سال درگیر دادگاه بودند با یکدیگر توافق کردند. در آن مورد پیش بینی می شد که 5G یکی از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - انگیزه های این دو شرکت برای توافق باشد چراکه اپل بدون دستیابی به توافق با کوالکان دست کم یکسالی را در زمینه 5G از رقبایش عقب می ماند.

گفتنی است دعوای حقوقی بین سامسونگ و هواوی در سال ۲۰۱۶ میلادی و درست زمانی آغاز شد که هواوی رقیب کره ای خود را به خاطر نقض پتنت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشان استان اصفهان - هایش در حوزه LTE به دادگاه کشاند. این شرکت در ادامه به پیروزی هایی هم در دادگاه های چین دست یافت و در نهایت با سامسونگ توافق کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone