🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28401.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G رسما معرفی شد

گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس حوالی آذرماه گذشته معرفی شد و بعد از ماه ها انتشار شایعه و رندر، شرکت چینی بر آن شد که هواوی میت ۲۰ ایکس 5G را هم معرفی کند. همانطور ...

گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس حوالی آذرماه گذشته معرفی شد و بعد از ماه ها انتشار شایعه و رندر، شرکت چینی بر آن شد که هواوی میت ۲۰ ایکس 5G را هم معرفی کند.

همانطور که از نامش پیداست هواوی میت ۲۰ ایکس 5G نسخه ای از میت ۲۰ ایکس اصلی است و عمده تفاوت آن را به غیر از پشتیبانی از شبکه های 5G کاهش ظرفیت باتری آن می توان دانست.

میت ۲۰ ایکس 5G به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - مجهز شده که ظرفیت آن حدودا ۸۰۰ میلی آمپر ساعت از باتری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - نسخه استاندارد کمتر است. باتری گوشی هواوی میت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - ۲۰ ایکس 5G همچنین از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می کند در حالی که نسخه غیر 5G آن قابلیت شارژ ۲۲.۵ واتی دارد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان

قلب تپنده این گوشی چیپست کایرین ۹۸۰ است که اینباره با اولین چیپ ۷ نانومتری 5G مولتی مد دنیا به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - نام Balong 5000 همراه شده است. میت ۲۰ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - ایکس 5G همراه با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - استایلوس M-Pen با پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - از ۴۰۹۶ سطح فشار قابل استفاده است. البته باید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - اشاره کنیم که این استایلوس به صورت جداگانه فروخته می شود.

به غیر از مواردی که اشاره کردیم باقی امکانات میت ۲۰ ایکس 5G مانند نسخه استاندارد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - است: یک دوربین سه گانه در پنل پشتی این موبایل جا خوش کرده که حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8، حسگر الترا واید بیست مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 و زوم اپتیکال پنج برابری را شامل می شود. این گوشی همچنین همان نمایشگر ۷.۲ اینچی تاچ را دارد و از اندروید ۹ پای با پوسته EMUI 9 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - پشتیبانی می کند.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در رنگ های سبز زمردی با قیمت ۹۹۹ پوند به زودی به بازار انگلستان عرضه می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - شود. با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - در نظر داشتن اینکه نسخه غیر 5g از این گوشی هم اکنون ۷۵۰ پوند قیمت دارد میتوان گفت که هواوی رقم نسبتا گزافی را برای استفاده از شبکه نسل پنجم به گوشی هایش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بیجار استان کردستان - اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone