🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28405.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ذنفون ۶ معرفی شد؛ امکاناتی در سطح پرچمدار، قیمتی در حد میان رده

ایسوس ذنفون ۶ رسما رونمایی شد و اگر ذنفون ۵ را یک گوشی خسته کننده بخوانیم باید بگوییم که شرکت تایوانی در ساخت این پرچمدار کاملا چهارچوب های ذهنی خود را کنار گذاشته و با ...

ایسوس ذنفون ۶ رسما - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رونمایی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شد و اگر ذنفون ۵ را یک گوشی خسته کننده بخوانیم باید بگوییم که شرکت تایوانی در ساخت این پرچمدار کاملا چهارچوب های ذهنی خود را کنار گذاشته و با استفاده از یک دوربین عجیب چرخنده، حاشیه بالایی را به کل از نمایشگر حذف کرده است.

ذنفون ۶ به خوبی نشانگر تغییر رویکرد ایسوس است و عزم راسخ این کمپانی برای استقلال یافتنش از اپل و سامسونگ را نشان می دهد؛ دست کم به لحاظ طراحی که میتوان گفت اینطور است. بنابراین در ذنفون ۶ به جای آنکه شاهد همان حاشیه سیاه رنگ همیشگی و حفره عجیب و غریب دوربین سلفی باشیم صفحه ای یک دست را می بینیم که نمایی فوق العاده به آن بخشیده، هرچند که یک حاشیه باریک نیز در بخش پایینی اش دیده می شود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اما خبر خوب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آنکه ایسوس قیمت پرچمدار تازه اش را تغییر نداده و مدل پایه این گوشی با ۶ گیگابایت رم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ۵۵۷ دلار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قابل خریداری است که با نسل پیشین خود یعنی ذنفون ۵ یکی است.

به امکانات تصویربرداری این گوشی می رسیم؛ دوربین چرخشی ذنفون ۶ که با افکت های صوتی عجیب و غریبی فعال می شود شاید در نگاه نخست چندان عادی نباشد اما این مکانیزم را میتوان راهکاری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوشمندانه از سوی ایسوس دانست که به ساخت موبایلی بدون حاشیه منجر شده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ایسوس برای این گوشی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دو لنز درنظر گرفته: یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی واید که هم برای سلفی گرفتن به کار می آید و هم تصاویر واید (به لطف مکانیزیم چرخشی اش). در واقع شرکت سازنده با استفاده از دانش مهندسی خود نوعی موتور سفارشی سازی شده را برای لنزهای این گوشی در نظر گرفته که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند و امکان عملکرد آنها در دو موقعیت سلفی و عقب را فراهم می کنند. محفظه دوربین برای دوام بیشتر از فلز مایع ساخته شده هرچند که با توجه به تعداد قطعات متحرک در این بخش این نگرانی وجود دارد که بالاخره روزی دوربین دستگاه دچار مشکل شود. البته ایسوس یک سیستم خودکار را هم در این گوشی تعبیه کرده که وقتی تشخیص می دهد شما گوشی را انداخته اید لنز را به عقب بر می گرداند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اما یکی از قابلیت های جالب توجه این دوربین چرخشی امکان عکاسی پانوراما هم به صورت افقی و هم عمودی است؛ تنها کافیست گوشی را در دست نگه دارید و اجازه دهید که دوربین به دور - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خود بگردد. در زمان فیلم برداری هم مد دنبال کننده حرکت در نظر گرفته شده برای آن، به دوربین اجازه می دهد سوژه ها را دنبال کند تا از کادر خارج نشوند.

شرکت ایسوس سه پیکره بندی مختلف از این گوشی را در نظر گرفته که به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۵۷ دلار
  • دو نسخه با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نامشخص

قیمت این موبایل همانطور که تایید می کنید با گوشی های میان رده برابری می کند حال آنکه امکاناتش در سطح پرچمدار است: چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، گوریلا گلس ۶ و بدنه آلومینیومی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر بدون حاشیه و دوربین های چرخشی.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

جک ۳.۵ میلیمتری صدا نیز از جمله امکاناتی است که برای این گوشی در نظر گرفته شده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و قطعا باعث خوشحالی بسیاری می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شود. متاسفانه در پرچمدار جدید ایسوس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خبری از قابلیت شارژ بیسیم یا بدنه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ضد آب نیست که البته قیمت پایین دستگاه این مساله را تایید می کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone