🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28400.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بخش اکسپلور اینستاگرام حالا استوری‌ ها را هم به نمایش می‌ گذارد

استوری‌ها بخش بسیار مهمی در اینستاگرام هستند و به همین خاطر، گردانندگان این شبکه اجتماعی می‌خواهند مطمئن شوند که بیشتر از گذشته پای آن‌ها وقت می‌گذارید. به همین خاطر قسمت اکسپلور اپلیکیشن را اخیرا دستخوش ...

استوری‌ها بخش بسیار مهمی در اینستاگرام هستند و به همین خاطر، گردانندگان این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان - شبکه اجتماعی می‌خواهند مطمئن شوند که بیشتر از گذشته پای آن‌ها وقت می‌گذارید. به همین خاطر قسمت اکسپلور اپلیکیشن را اخیرا دستخوش تغییر و تحولاتی قرار داده‌اند که پیشنهادات بهتر و کامل‌تری در آن‌ها ببینید.

به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان - عنوان مثال، حالا استوری‌های پربازدید و ویدیوهای بارگذاری شده در IGTV هم در بخش اکسپلور به شما پیشنهاد داده می‌شوند. در این صورت نیازی نیست که برای تماشای آن‌ها حتما پروفایل اشخاص را دنبال کرده باشید.

تغییر مهم دیگری که در بخش اکسپلور دیده می‌شود، اضافه شدن چند آیکن جدید به نوار مسیریابی است. حالا به غیر از دسته‌بندی‌های موضوعی می‌توانید آیکن‌های IGTV و Shop را هم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان - در این بخش ببینید. با اشاره روی IGTV، وارد صفحه‌ای شخصی‌سازی شده از ویدیوهای پیشنهادی آی جی تی وی می‌شوید و با اشاره روی Shop هم به اجناس قابل خریداری دسترسی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان - پیدا می‌کنید که فیلترهای مخصوص برای تفکیک شدن هم دارند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان

جالب است بدانید که بیش از نصف جمعیت کاربران اینستاگرام، حداقل ماهی یک مرتبه به بخش اکسپلور سر می‌زنند و همین بهانه خوبی بوده که گردانندگان این شبکه اجتماعی توجه بیشتری به آن داشته باشند.

طی روزهای اخیر، اینستاگرام تغییرات متعددی در ساختار شبکه اجتماعی خود به وجود آورده که مقدمه چینی برای حذف کامل لایک از پلتفرم یکی از آن‌هاست. در صورت موفقیت‌آمیز بودن تست این ویژگی که در حال حاضر در کشور کانادا انجام می‌شود، به احتمال زیاد در آینده دیگر خبری از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کاشمر استان خراسان - لایک در این شبکه اجتماعی نخواهد بود و تمرکز کاربران بیش از هر چیز روی محتوای پست‌ها معطوف خواهد شد.

به گفته اینستاگرام، تغییرات بخش اکسپلور هنوز به طور کامل آماده نشده و طی «هفته‌های آینده» برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود. اما نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید استوری‌های دیگران را در بخش اکسپلور ببینید یا این ویژگی را نمی‌پسندید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جلیله نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا اطراف خرمشهر کاشمر هم برای جارو برقی پارس خزر تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در خرمشهر شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone