🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42690.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اکانت های کسب و کار به زودی به واتس اپ اضافه خواهند شد

واتس اپ مشغول فعالیت روی سرویسی است تا پلتفرم پیام رسان خود را به محیطی مفید تر برای بیزینس من های میلیون دلاری تبدیل کند. با توجه به آپدیت صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، ...

واتس اپ مشغول فعالیت روی سرویسی است تا پلتفرم پیام رسان خود را به محیطی مفید تر برای بیزینس من های میلیون دلاری تبدیل کند. با توجه به آپدیت صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، اکانت های کسب و کار بالاخره راهشان را به بتای ورژن اندروید این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - رسان محبوب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - باز کرده اند و بنابراین به زودی باید شاهد آن روی نسخه اصلی باشیم.

مقاله به دست رسیده نشان می دهد که حتی بعضی از کمپانی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - هم در اجرای آزمایشی این ویژگی شرکت نموده اند اما واتس اپ فعلا اسمی از آن ها نبرده است. به واسطه این قابلیت، اکانت هایی که توسط سرویس واتس اپ به عنوان کسب و کار شناسایی می شوند کنار نام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - شان یک تیک سبز رنگ ظاهر خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد.

واتس اپ با نزدیک به یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان به حساب می آید.

همچنین هنگامی که کاربران با یک اکانت بیزینسی گفت و گو می کنند، پیام ها درون یک جعبه زرد رنگ قرار می گیرند و جالب اینجاست که نمی توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن ها را پاک کنید. اگر علاقه ای به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - برقراری ارتباط با اکانت های کسب و کار ندارید به راحتی می توانید آنان را بلاک نمایید.

برای کسب و کارهایی که نمی توانند 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم باشند هم واتس اپ راهکاری را ارائه داده است. اکانت های بیزینسی می توانند ساعت کار خود را مشخص کنند و در صورتی که کاربری در این زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیام داده یا زنگ بزند با یک پیام خودکار مواجه خواهد شد. اکانت ها قابلیت اعمال تغییرات روی این پیام های خودکار را دارند.

در چند ماه گذشته، واتس اپ تمام تلاشش را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - به کار گرفته تا سازمان ها را به سمت سرویس پیام رسانش جذب کند. اوایل این ماه آن ها قابلیت پرداخت Peer-to-Peer - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به واتس اپ اضافه کرده اند و حالا نوبت به اکانت های کسب و کار رسیده تا ادامه دهنده همین راه باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone