🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38290.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات ذنفون 5Z ایسوس و پرچمداران رقیب

در سال گذشته شاهد معرفی موبایل هایی بودیم که از توان پردازشی بالا، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی بهره می بردند و آخرین مورد از آنها ذنفون 5 زد است که لحظاتی پیش معرفی شد. ...

در سال گذشته شاهد معرفی موبایل هایی بودیم که از توان پردازشی بالا، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی بهره می بردند و آخرین مورد از آنها ذنفون 5 زد است که لحظاتی پیش معرفی شد.

این موبایل زیبا علاوه بر چیپست اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم از قابلیت بوست هوش مصنوعی بهره می برد که مثل آورکلاک عمل کرده و سرعت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - دستگاه را تا حد ممکن افزایش می دهد. قیمت 479 یورویی آن نیز کاملا قابل قبول به نظر می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - رسد.

یکی از تفاوت های اساسی اندروید و iOS تعداد بالای موبایل های اندرویدی و تفاوت آنها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - در زمینه هایی از قبیل نمایشگر، چیپست، رم، دوربین، رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - و غیره است که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - انتخاب گزینه مطلوب را دشوار می سازد.

برای تسهیل این مقایسه در جدول زیر موبایل های ذنفون 5 زد، گلکسی اس 9 پلاس، اکسپریا XZ2، آیفون8 پلاس، ال جی وی سی، نوکیا 8 سیروکو، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - یو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - 11 پلاس، میت 10 پرو و می 6 را  که تقریبا در رنج قیمتی مشابه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار دارند، در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - یک جدول با هم مقایسه کرده ایم.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone