🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25513.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی تلویزیون اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند Sound X را معرفی کرد

هواوی امروز رویداد بزرگی را در شانگهای برگزار کرد و چند محصول مهم را به نمایش گذاشت. علاوه بر تبلت پرچمدار اندرویدی میت پد پرو و لپ تاپ میت بوک D، شاهد رونمایی از تلویزیون ...

هواوی امروز رویداد بزرگی را در شانگهای برگزار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - کرد و چند محصول مهم را به نمایش گذاشت. علاوه بر تبلت پرچمدار اندرویدی میت پد پرو و لپ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - تاپ میت بوک D، شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند Sound X نیز بودیم.

هواوی تلویزیون هوشمندش را در ابعاد بزرگ تری ارائه کرده و حالا شاهد مدل های 65 و 75 اینچی اسمارت اسکرین هستیم. هر دو تلویزیون - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - به پنل 4K HDR با فناوری کوانتوم دات و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز شده و از سیستم عامل هارمونی استفاده می کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی

پنل این تلویزیون ها فضای رنگی NTSC را به طور کامل پوشش می دهد و از تکنولوژی MEMC پویا برای بهبود نرخ فریم بهره می برد. هواوی همچنین دوربینی را به بالای تلویزیون اضافه کرده که کنفرانس ویدیویی با کیفیت 1080p را ممکن می سازد. این دوربین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - توانایی ردیابی حرکات فرد را نیز دارد.

تلویزیون اسمارت اسکرین هواوی از پردازنده چهار هسته ای Honghu 818 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی هم قابلیت های اختصاصی مثل اشتراک گذاری، کنترل تجهیزات خانه هوشمند و ارسال محتوا از موبایل را دارد. کاربران - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - می توانند تصویر دو موبایل را به شکل همزمان روی صفحه تلویزیون پخش کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی

محصول جدید هواوی از 3 درگاه HDMI 2.0، درگاه شبکه و رابط USB 3.0 نیز بهره مند است. این تلویزیون به 9 بلندگو با قابلیت پخش صدای فراگیر مجهز شده و از بلوتوث - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - 5.0 و وای فای دوبانده نیز پشتیبانی می کند. مدل 75 اینچی این تلویزیون 1850 دلار قیمت دارد.

اسپیکر Sound - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - X

اسپیکر هوشمند هواوی Sound X با همکاری شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - است. این اسپیکر با دو ساب ووفر 3.5 اینچی، خروجی صدای 60 واتی فراگیر را تولید می کند. سیستم تقویت بیس SAM می تواند فرکانس هایی در حد 40 هرتز را به شکل شفاف پخش کند و قدرت خروجی اسپیکر هم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - به حداکثر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - 93 دسیبل می رسد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی

این اسپیکر به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی مدیاتک، 512 مگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از بلوتوث 5.0 و وای فای دوبانده نیز پشتیبانی می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - کند. هواوی قیمت این محصول را 285 دلار تعیین کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone