🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25514.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۵۰۰۰ دامنه جدید در ابر آروان فعال شد؛ گزارشی از ۱۶۰ ساعت قطعی اینترنت در ایران

ابر آروان در گزارشی که برای وضعیت قطعی اینترنت این روزهای کشور و مشکلاتی که گریبانگیر کسب‌وکارهای ایرانی شده خبر داده که از روز یک‌شنبه تا پایان قطعی اینترنت ثابت، ۵۰۰۰ دامنه‌ جدید بر بستر ...

ابر آروان در گزارشی که برای وضعیت قطعی اینترنت این روزهای کشور و مشکلاتی که گریبانگیر کسب‌وکارهای ایرانی شده خبر داده که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - از روز یک‌شنبه تا پایان قطعی اینترنت ثابت، ۵۰۰۰ دامنه‌ جدید بر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - بستر ابر آروان فعال شدند تا سرور کسب‌وکارها باقی و فعال بمانند.

عصر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - روز شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ آغاز کابوس برای فعالان تجارت الکترونیک در ایران بود؛ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - آنها از اتصال به اینترنت جهانی محروم ماندند و بدون آنکه بدانند تاریخ وصل شدن مجدد کی خواهد بود وارد این کابوس شدند. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین و استارت‌آپ‌هایی که قرار بود ناجی فناوری و اقتصاد کشور باشند، با چنان شوکی مواجه شدند که احتمالا تمام تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های آتی‌شان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان

تیم ابر آروان در دوازده ساعت اولیه تلاش کرد تا سرویس‌های پرکاربرد مانند تپسی، اسنپ، نشان، بانک‌ها و سامانه‌های حیاتی دردسترس باشند و سعی کرد با در اختیار قرار دادن تمام منابع خود به مشتریانش؛ کسب‌وکار آنها را زنده نگه‌دارد.

مسیریابی هوشمندی که کمتر از یک روز زنده ماند

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان

ابر آروان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - بعد از مشکلی که پیش آمد، سعی کرد تا برای حل مشکل کسب‌وکارهای ایرانی راه‌حلی بیابد و بعد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - از چند ساعت تلاش توانست در صبح روز یکشنبه، مسیریابی هوشمند (Routing) ابرآروان را به عنوان یکی از ماژول‌های مهم محصول شبکه توزیع محتوا یا CDN برقرار سازد؛ ابزاری که ترافیک اینترنت بین‌الملل را از دیتاسنترهای فاقد اینترنت (شامل ایرانسل، همراه ‌اول، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - رسپینا، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - های‌وب، فن‌آوا و دیتاسنتر‌های تبریز، مشهد و شیراز) به دیتاسنترهای متصل به اینترنت بین‌الملل (آسیاتک، افرانت، مبین‌نت) هدایت می‌کرد تا کسب‌وکارهایی که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - در خارج از ایران سرور داشتند بتوانند بر بستر اینترانت داخلی سرویس‌دهی کنند و کسب‌وکارهایی که در داخل کشور سرور داشتند بتوانند از خارج از کشور نیز در دسترس باشند.

اما این راه حل هم ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان باز متوقف شد چرا که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - به مدت نیم ساعت و با از دسترس خارج شدن دیتاسنترهای افرانت و مبین‌نت، این اتصال هم از دست رفت. به‌کمک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - تنها روزنه‌ی باقی‌مانده در دیتاسنتر آسیاتک و بازگشت دو دیتاسنتر قبلی به مدار، ابر آروان توانست مجدد تمامی کسب‌وکارهای سرویس‌گیرنده‌ی خود را به اینترنت وصل کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان

پس از پایداری دسترسی کسب‌وکارهای بزرگی هم‌چون اسنپ، تپسی، نشان، فوتبالی، تپسل و... حجم بالایی از درخواست از سمت سایر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها به‌سمت ابر آروان آمد.

به نقش از گزارش ابر آوران «پاسخ‌گویی به این حجم افزایش مشتری و کاربران‌شان، اگرچه بدون اختلال نبود اما با وجود مشکلات گسترده در زیرساخت کشور با کم‌ترین اختلال ممکن انجام شد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - و امکان دسترسی هزاران کسب‌وکار ایرانی به اینترنت را به‌وجود آورد. از روز یک‌شنبه تا پایان قطعی اینترنت ۵۰۰۰ دامنه‌جدید، بر بستر ابر آروان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - فعال شدند تا سرور کسب‌وکارها باقی و فعال بمانند. »

چرا ابر آروان اختلالی نداشت؟ 

دسترسی به اینترنت روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان با ورود دیتاسنترهای اپراتور همراه اول به مدار تقویت شد، به‌دنبال آن، از روز جمعه دیتاسنتر ایرانسل و باقی سرویس‌دهندگان اینترنتی وارد مدار شدند و وضعیت دسترسی به اینترنت برای این کسب‌وکارها شکل پایدارتری پیدا کرد.

گفته می‌شود در این مدت، دسترس‌پذیری وب‌سایت‌ها برای کاربران‌شان با فعال‌سازی CDN یا شبکه‌ی توزیع محتوا محقق و دسترسی خود کسب‌وکارها به اینترنت با فعال‌سازی یک ابرک از محصول رایانش ابری ابر آروان تامین می‌شد. اما شاید در این میان شبهه‌ای پیش بیاید که اساسا چرا ابر آروان اختلالی نداشت؟ 

در جواب باید گفت ابر آروان بزرگ‌ترین زیرساخت ابری داخل کشور را با ۱۵ نقطه حضور در دیتاسنترهای داخلی -که از ۸ اپراتور ارایه‌دهنده‌ اینترنت سرویس می‌گیرند- در اختیار دارد، به‌علاوه ۱۵ نقطه‌ حضور در دیتاسنترهای خارجی، حمایت‌کننده‌ی پایداری سرویس‌های ابر آروان هستند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان

محصول شبکه‌ی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - توزیع محتوا یا CDN ابر آروان با در اختیار داشتن این سرورهای توزیع‌شده در نقاط مختلف، این امکان را داشت که با از دسترس خارج شدن هر نقطه‌ی حضور یا افزایش بار ترافیکی، درخواست‌ها را به نزدیک‌ترین سرور بعدی بفرستد. به این ترتیب با توزیع بار میان سرورها، بالا‌ترین میزان دسترس‌پذیری را برای کاربران فراهم می‌کرد. در این ساختار در اختیار داشتن حتا یک روزنه‌ی کوچک از اینترنت کفایت می‌کند تا توزیع بار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - انجام شود و دسترسی به اینترنت برقرار باشد.

از میان این ۸ اپراتور، ابر آروان در هر سه دیتاسنتر سرویس‌دهنده‌ فعال شامل آسیاتک، مبین‌نت و افرانت حضور داشت و توانست دسترسی دایمی به اینترنت را به‌کمک ابزار مسیریابی هوشمند حفظ کند.

به گزارش ابر آروان، در طول ۶ روز اوج قطعی اینترنت، ۴٬۳۹۸ تماس و ۲٬۸۶۰ تیکت مشتریان پاسخ داده شده در این پاسخ‌ها تلاش شده تا خدمات به صورت عادلانه انجام شود؛ به عنوان مثال برخی کسب‌وکارهای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - بزرگ که مصرف بالایی داشتند با تعامل و با فعال‌سازی بازه‌ی رایگان، سرویس گرفتند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - یا کسب‌وکارهایی که به‌دلیل اختلال در درگاه‌های پرداخت، امکان شارژ کیف پول‌شان را نداشتند با همکاری تیم فروش ابر آروان از سرویس بهره‌مند شدند. حتی می‌توان گفت برخی استارتاپ‌ها حضورا به ساختمان این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت مراجعه کرده و با کمک تیم فنی، به اینترنت وصل شدند تا سرویس‌هایشان را رفع اشکال نمایند.

افزایش حداقل موجودی کیف‌پول مشتریان ابر آروان؛ یک تصمیم سخت ولی اجباری

گفتنیست در تمام مدت دست و پنجه نرم کردن با مشکل قطعی اینترنت؛ ابر آروان بدون تغییر قیمت‌گذاری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - خدمات خود را به مشتریانش ارائه داد و بنا بر گزارشی که منتشر ساخته تا ۹۵درصد مشتریان CDN - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - و ۱۰۰ درصد مشتریان DNS هم‌چنان رایگان سرویس‌دهی شدند.

تنها تغییر، افزایش حداقل موجودی کیف پول فقط و فقط برای ایجاد ابرک جدید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - و بدون هیچ‌گونه تغییر قیمت بود، با این توضیح که مازاد مبلغ مصرف به حساب کاربران بازگردانده خواهد شد. ابر آروان دلیل این افزایش قیمت را اینچنین شرح - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - داده است:

«بدون شک دسترسی به اینترنت جزو حقوق اولیه‌ی هر شهروندی است و عدم دسترسی به اینترنت توجیه‌ناپذیر است. ابر آروان برای سرویس‌دهی به کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد شده است و وظیفه دارد در هر وضعیتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - تا جای ممکن دسترس‌پذیری آن‌ها را تامین کند. اما در کنار کسب‌وکارها، ابر آروان در زمان اختلال مورد استفاده‌ گسترده‌ برخی VPN Providerها قرار گرفت. این موضوع در وضعیت ویژه‌ی کشور باعث شد نهادهای نظارتی برای کنترل و کاهش تعداد سرویس‌دهندگان VPN از ابر آروان بخواهند در کم‌تر از یک ساعت سیستم پرداخت Pay-As-You-Go خود را قطع کند وگرنه دسترسی تمام سرویس‌های ابر آروان به اینترنت قطع شود. ابر آروان تصمیم گرفت با پاسخ به دغدغه‌های زیرساختی‌ استارتاپ‌ها و تامین پایه‌ای‌ترین نیازشان در اتصال به اینترنت، کمک کند تا این شرکت‌ها به سایر موضوعات کسب‌وکاری‌شان در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - چنین موقعیت پرفشاری بپردازند از نظر فنی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - و در چند دقیقه امکان ایجاد چنین تغییری برای ابر آروان وجود نداشت، از طرفی متوقف کردن امکان ثبت‌ نام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - جدید در ابر آروان نیز باعث می‌شد بسیاری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - از کسب‌وکارها که نیازمند کمک ابر آروان بودند، دچار مشکل شوند. تنها تصمیم ممکن برای ما در آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - وضعیت، قبول افزایش حداقل شارژ برای ساخت ابرک جدید بود. با بررسی میانگین مصرف کسب‌وکارهای حتی کوچک مطمئن شدیم که این تصمیم هیچ اختلالی برای آن‌ها ایجاد نخواهد کرد. هم‌چنین این تصمیم باعث شد فعالیت VPN Providerها محدودتر شود و به‌دنبال آن سرویس‌دهی به هزاران کسب‌‌وکار و وب‌سایتی که از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - ابر آروان استفاده می‌کنند نیز بدون اختلال چشم‌گیری ادامه پیدا کند.»

این مجموعه همچنین گزارش می‌دهد که «موجود عجیب‌الخلقه‌ای به نام «اینترنت ملی!» در این روزها پدیدار شد که مام پشتوانه‌ی فنی آن ایجاد محدودیت جغرافیایی در یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - شبکه است و نه چیزی بیش‌تر.» این مجموعه همچنین اعلام کرده با وجود اینکه فروش زیادی در این روزها داشته اما این فروش موجب - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - خوشحالی آنها نشده چرا که به زعم آنها «ین اتفاقات پی‌آمدی بسیار پرهزینه‌تر دربرداشت که دامن‌گیر تمامی کسب‌وکارهای آنلاین از جمله ابر آروان خواهد شد و آن خدشه‌دار شدن ‌اعتماد عمومی به سرویس‌های ایرانی است.»

نسخه کامل این گزارش را در وبلاگ ابر آروان مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone