تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16846.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از چندین مانیتور گیمینگ جدید با حاشیه اندک نمایشگر رونمایی کرد

شرکت ایسر اخیرا از چندین مانیتور گیمینگ جدید در دو خانواده Predator و Nitro خود پرده برداشته است. درست مانند لپ‌تاپ‌های این کمپانی، خانواده Predator شامل گزینه‌هایی بسیار پریمیوم و آکنده از قابلیت‌های مختلف می‌شود ...

شرکت ایسر اخیرا از چندین مانیتور گیمینگ جدید در دو خانواده Predator و Nitro خود پرده برداشته است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - درست مانند لپ‌تاپ‌های این کمپانی، خانواده Predator شامل گزینه‌هایی بسیار پریمیوم و آکنده از قابلیت‌های مختلف می‌شود و خانواده Nitro نیز قرار است مانیتورهایی خوش‌قیمت‌تر و مقرون‌ به صرفه‌تر را به دست مشتریان برساند. تمام این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - مانیتورهای جدید کمترین حاشیه ممکن را دارند و بنابراین گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی به حساب می‌آیند که می‌خواهند دو مانیتور یا بیشتر را کنار یکدیگر قرار دهند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم

Predator X34 GS به تکنولوژی G-Sync برای جلوگیری از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - پارگی تصویر در بازی‌های ویدیویی نیز مجهز است و می‌توان آن را تا نرخ به‌روزرسانی ۱۸۰ هرتز اوورکلاک کرد تا در ترکیب با مدت پاسخ نیم میلی‌ثانیه‌‌ای، تجربه‌ای بسیار روان از بازی‌ها به دست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - آید. این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - مانیتور از VESA DisplayHDR 400 نیز پشتیبانی می‌کند و ۹۸ درصد از رنگ‌های طیف DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

بعد از این به مانیتور ۲۴.۵ اینچی Predator XB253Q GW می‌رسیم که یک نوار ال‌ای‌دی زیر نمایشگر دارد و می‌تواند براساس بیت موسیقی یا لحظات پر زد و خورد در بازی‌های ویدیویی، رنگ عوض کند. این مانیتور که به پنل IPS مجهز شده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - رزولوشن 1080p را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - نمایش می‌دهد، با G-Sync سازگار است و به نرخ به‌روزرسانی ۲۸۰ هرتز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - اوورکلاک می‌شود، باز هم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - با مدت پاسخ نیم میلی‌ثانیه‌ای. اما به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - عنوان یک مانیتور 1080p، این یکی اندکی گران قیمت است و هنگام عرضه در ماه ژانویه ۲۰۲۰۱، بالغ بر ۴۳۰ دلار روی دست مشتریان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - هزینه می‌گذارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم

مانیتور بعدی نیز Predator XB323U GX است، یک مانیتور QHD که تا نرخ به‌روزرسانی ۲۷۰ هرتز اوورکلاک می‌شود، ۹۹ درصد از رنگ‌های گاموت AdobeRGB را پوشش می‌دهد و از VESA DisplayHDR 600 پشتیبانی می‌کند. و باز هم درست مانند مدل‌های بالا، از G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌شود. این مدل در ماه ژانویه ۲۰۲۱ با قیمت ۹۰۰ دلار روانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - بازار آمریکا می‌شود. ایسر اشاره‌ای به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - جنس پنل این مانیتور نکرده.

اگر می‌خواهید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - هنگام تجربه بازی‌ها اندکی به چشم خود استراحت دهید، مانیتور Predator XB273U NV از چیزی بهره‌مند شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - که ایسر آن را VisionCare 4.0 می‌ماند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - سنسور داخلی، به صورت خودکار قادر به تنظیم روشنایی و حرارت رنگی مانیتور است. علاوه بر این، مانیتور ۲۷ اینچی و IPS ایسر نرخ به‌رزورسانی ۱۷۰ هرتز و مدت پاسخ ۱ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - میلی‌ثانیه‌ای دارد. با استاندارد DisplayHDR 400 از محتویاتی که دامنه داینامیک بالا دارند پشتیبانی می‌شود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - و دقت رنگ هم با پوشش ۹۵ درصدی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - گاموت DCI-P3، بسیار بالا خواهد بود. این مدل هم یک نوار RGB در پشت دارد و می‌تواند رنگ‌هایی مطابق با رنگ‌های روی صفحه را در اتاق پخش کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم

و در نهایت ایسر از دو مانیتور ۲۷ اینچی به نام‌های XV272U KV و XV272 LV در خانواده Nitro رونمایی کرده که علی‌رغم تشابه اسمی، بسیار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - متفاوت از یکدیگر ظاهر می‌شوند.

The XV272U KV یک پنل ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن QHD است که نرخ به‌رزورسانی ۱۷۰ هرتز و مدت پاسخ ۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد. این مدل در خانواده نیترو نیز از همان قابلیت VisionCare 4.0 موجود در XB273U NV بهره‌مند شده و به صورت خودکار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - روشنایی و حرارت رنگ را تنظیم می‌کند. نخستین عضو سری نیترو، در ماه دسامبر با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس قرا خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم

The XV272 LV هم یک پنل ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن 1080p است و نرخ به‌روزرسانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جعفریه استان قم - آن‌ را می‌توان تا ۱۶۵ هرتز اوورکلاک کرد. این نمایشگر ضمنا ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را به نمایش در می‌آورد. ایسر جزییات بیشتری درباره این محصول ارائه نکرده و فقط می‌دانیم باید در ماه دسامبر و با قیمت ۲۸۰ دلار منتظر آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone