🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18792.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه مصرف باتری در مدل‌های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی S21 الترا [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «PBKreviews»در آزمایشی جدیدی، ویدیویی از  طول عمر باتری دو گوشی هوشمند گلکسی S21 اولترا یکی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 و دیگری با چیپست اگزینوس 2100 به اشتراک گذاشته است. گلکسی S21 اولترا ...

کانال یوتیوب «PBKreviews»در آزمایشی جدیدی، ویدیویی از  طول عمر باتری دو گوشی هوشمند گلکسی S21 اولترا یکی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 و دیگری با چیپست اگزینوس 2100 به اشتراک گذاشته است.

گلکسی S21 اولترا با بهره‌مندی از چیپست اگزینوس 2100 در تست طول عمر باتری از مدل با چیپست اسنپدراگون 888 عملکردی بهتر از خود نشان داده هرچند تفاوت آنها چندان چشمگیر نیست.

در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - حین آزمایش، شدت روشنایی نمایشگر هر دو دستگاه روی حداکثر تنظیم شده است. به علاوه در طول زمان تست،‌ قابلیت‌هایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - همچون مصرف بهینه باتری و روشنایی انطباقی که در میزان مصرف باتری تاثیرگذار هستند در هر دو گوشی هوشمند در حالت غیر فعال قرار داده شده‌اند.

بعد از گذشت بازه زمانی 30 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - دقیقه‌ای،‌ باتری گلکسی S21 اولترا با اگزینوس 2100 همچنان 89 درصد از شارژ اولیه را حفظ کرده در حالی که این میزان برای مدل دیگر 79 درصد بود.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید،‌ میزان مصرف باتری گوشی هوشمند گلگسی S21 اولترا مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 تفاوت چشمگیری با نسخه اگزینوس ندارد. در صورتی که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - این روند تا زمان اتمام شارژ ادامه داشته باشد میتوان تفاوت شارژدهی را در حدود 15 تا 20 درصد برآورد کرد.

در پایان 30 دقیقه، درجه حرارت هر دو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - دستگاه مورد بررسی قرار گرفت. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - درجه حرارت گلکسی S21 اولترا با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 عدد 42.7 درجه سانتی گراد را نشان می‌داد که در واقع 2.4 درجه سانتی گراد بیشتر از حرارت ثبت شده از گوشی گلکسی S21 اولترا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - با چیپست اگزینوس 2100 در پایان 30 دقیقه است.

اختلاف درجه حرارت 2.4 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - درجه در دنیای واقعی برای کاربران چندان محسوس نخواهد بود و و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - شاید کاربران اصلا متوجه این تفاوت نشوند.

چیپست اگزینوس 2100 با فناوری 5 نانومتری تولید شده است و نخستین چیپست‌ سامسونگ است که از مودم 5G داخلی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ ادعا می‌کند که اگزینوس 2100 در مقایسه با چیپست‌های 7 نانومتری تا 20 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند و تا 10 درصد قدرت بالاتری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone