تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10014.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فناوری اطلاعات برای حضور استارتاپ‌ها در رویداد جهانی وب‌سامیت فراخوان داد

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حضور کسب و کارها و استارتاپ‌های علاقه‌مند به شرکت در رویداد جهانی «وب‌سامیت» در لیسبون پرتغال، فراخوان داد. مهم‌ترین اهداف این رویداد را می‌توان گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر ...

سازمان فناوری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - اطلاعات ایران برای حضور کسب و کارها و استارتاپ‌های علاقه‌مند به شرکت در رویداد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - جهانی «وب‌سامیت» در لیسبون پرتغال، فراخوان داد. مهم‌ترین اهداف این رویداد را می‌توان گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - سخنرانان برجسته، بزرگترین شرکت‌ها و رسانه‌های برتر حوزه فناوری جهان دانست.

وب‌سامیت یک کنفرانس سالانه در حوزه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - تکنولوژی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - اطلاعات است که هر ساله به میزبانی کشور پرتغال برگزار می‌شود و به نوعی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری در جهان به شمار می‌آید. این رویداد از اول تا چهارم نوامبر (10 تا 13 آبان) سال جاری در لیسبون کشور پرتغال برگزار می‌شود.

محورهای این کنفرانس شامل فناوری اینترنت، فناوری‌های نوظهور و سرمایه گذاری خطرپذیر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - است. مشارکت‌کنندگان در وب‌سامیت طیف وسیعی از کسب‌وکارهای حوزه فناوری، از 500 شرکت برتر Fortune گرفته تا شرکت‌های نوپا و نمایندگان صنایع های‌تک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - هستند.

رویداد سال جاری به صورت حضوری و در دو قالب نمایشگاهی و سمینار برگزار می‌شود. با توجه به روند کند صدور ویزای کشور پرتغال برای هموطنان ایرانی، به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای متقاضی حضور در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - این رویداد توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به شروع فرآیند اخذ ویزا اقدام کنند.

در سال‌های گذشته نمایندگانی از بخش‌های دولتی، پارک‌های فناوری و کسب‌وکارهای نوپای ایرانی در رویداد مذکور حضور یافته‌اند.

رویداد جهانی Web Summit در سال 2009 تاسیس و اولین گردهمایی آن در دوبلین ایرلند برگزار شد، اما در سال 2016 به طور دائم به لیسبون انتقال یافت. مهم‌ترین اهداف این رویداد مربوط به گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان سخنرانان برجسته، بزرگترین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - شرکت‌ها و رسانه‌های برتر حوزه فناوری جهان است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نشست‌های تخصصی این رویداد می‌توانند به وب‌سایت وب‌سامیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریمان استان خراسان - مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گژدهم نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone