🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44989.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 9 احتمالاً دارای نسخه ای مجهز به هشت گیگابایت حافظه رَم است

کمپانی HMD تاکنون تعداد انگشت شماری تلفن همراه با برند نوکیا را روانه بازار کرده که همه آنها در دسته موبایل های میان رده یا اقتصادی قرار می گیرند. اما تقریباً مطمئن هستیم که شرکت ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - HMD تاکنون تعداد انگشت شماری تلفن همراه با برند نوکیا را روانه بازار کرده که همه آنها در دسته موبایل های میان رده یا اقتصادی قرار می گیرند. اما تقریباً مطمئن هستیم که شرکت مذکور تا در آینده ای نزدیک از پرچمدار خود احتمالاً با نام نوکیا 9 رونمایی خواهد کرد.

تلفن همراه پرچمدار HMD که تاکنون چند باری به نرم افزار بنچمارک Geekbench راه یافته و ردی را هم از خود باقی گذاشته، در تازه ترین حضور خود اطلاعات تازه ای را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اطلاعات ثبت شده در Geekbench بار دیگر به بهره مندی نوکیا 9 از اسنپدراگون 835 اشاره دارند

بر اساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده Geekbench، نوکیا 9 احتمالاً نسخه ای با حافظه رم هشت گیگابایتی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داشت که نشان دهنده سرمایه گذاری گسترده فنلاندی های روی پرچمدارشان است.

گفتنی است در لیست مشخصات ارائه شده می توان دید که دستگاه مذکور به پردازنده هشت هسته ای و توسعه یافته توسط کوالکام مجهز است که اطلاعات به نمایش در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آمده از آن، به چیپست اسنپدراگون 835 اشاره دارند.

همچنین لازم به اشاره است تصاویر فاش شده پیشین حاکی از آن هستند که نوکیا 9 از یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و دوربین دوگانه 13 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone