تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23890.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه دوم 2019؛ ضرردهی برای پنجمین فصل متوالی

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ وضعیت بحرانی این شرکت را نشان می داد. حالا با منتشر شدن گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال 2019، به ناکامی های این ...

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ وضعیت بحرانی این شرکت را نشان می داد. حالا با منتشر شدن گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال 2019، به ناکامی های این کمپانی تایوانی بیش از پیش افزوده می شود.

بخش تولید تلفن هوشمند کمپانی HTC با بحرانی جدی روبروست و اگر بگوییم در وضعیت قرمز قرار دارد، چندان بیراه نگفته ایم. زیان خالص کمپانی HTC در سه ماهه دوم سال جاری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میلادی با احتساب مالیات به 73 میلیون دلار رسیده که برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پنجمین فصل متوالی تکرار می شود. البته این ضرر هنگفت تا حدودی از زیان 76 میلیون دلاری سه ماهه اول سال 2019 بهتر است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با نگاه به میزان درآمد HTC در سه ماهه دوم سال جاری، بیشتر به وضعیت اسفناک این کمپانی تایوانی پی می بریم؛ چرا که میزان درآمدها منفی 0.09 دلار به ازای هر سهم بوده. در نیمه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اول 2019 نیز این شرکت به ازای هر سهم حدود 0.18 دلار زیان دیده است.

زیان عملیاتی HTC که در نیمسال اول سال جاری برابر با 85.7 میلیون دلار ثبت شده بود، اکنون به رقم 79.4 میلیون دلار رسیده است. در کنار این موارد، شاید تنها خبر خوب برای اچ تی سی کسب - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - درآمد کلی 88.9 میلیون دلاری در سه ماهه دوم سال جاری باشد که باز هم دردی از این شرکت بحران زده دوا نمی کند.

این کمپانی امیدوار است در آینده با عرضه گوشی های 5G و هاب - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هوشمند 5G و همچنین هدست واقعیت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مجازی وایو (Vive)، وضعیت خود را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بهبود دهد. پیش بینی می شود بازگشت دوباره این شرکت به بازار هند برای فروش گوشی های میانرده از جمله HTC وایلدفایر، این شرکت را تا حدودی از بحران خارج کند.

اچ تی سی تا همین چند سال پیش یکی از بزرگ ترین سازندگان تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در دنیا بود ولی رفته رفته جایگاه خود را به غول های کره ای و چینی واگذار کرد. باید دید این شرکت می تواند به دوران طلایی خود برگردد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone