🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42287.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی از دو اسپیکر بلوتوث و یک سیستم صوتی قدرتمند رونمایی کرد

به جز تلفن های هوشمند جدید، شرکت سونی محصولات دیگری هم برای معرفی در نمایشگاه IFA 2017 داشت. اسپیکرهای بلوتوث GTK-XB60 و XB90 EXTRA BASS و همچنین سیستم صوتی MHC-V90W High Power از جمله محصولات ...

به جز تلفن های هوشمند جدید، شرکت سونی محصولات دیگری هم برای معرفی در نمایشگاه IFA 2017 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داشت. اسپیکرهای بلوتوث GTK-XB60 و XB90 EXTRA BASS و همچنین سیستم صوتی MHC-V90W High Power از جمله محصولات صوتی سونی در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برلین آلمان بودند.

XB60 و XB90 دو اسپیکر جدید هستند که حالا به XB20 و XB30 و XB40 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می پیوندند تا سبد محصولات این شرکت کاملتر شود. XB60 از 2 توویتر و 2 ووفر بهره می برد و در رنگ های مشکی و آبی ارائه می شود در حالی که XB90 با 3 توویتر و 2 ووفر و فقط با رنگ مشکی عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای میکروفون داخلی هستند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بنابراین می توان از آن برای گفتگو و مکالمات نیز استفاده کرد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در مورد باتری، XB60 تا 14 ساعت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و XB90 تا 16 ساعت کار می کند. که البته این مسئله به نحوه استفاده از آن ها بستگی دارد. خر دو اسپیکر دارای نمایشگر نیز هستند که حین پخش موسیقی در تاریکی می تواند جلوه بخش محیط باشد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

جدا از این دو عضو کوچک، سونی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از MHC-V90W High Power نیز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پرده برداری کرد که سیستم قدرتمندی بوده و 1.7 متر ارتفاع آن است. 4 توویتر، 4 اسپیکر و 2 ووفر دارد که از پایین ترین صداها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تا بالاترین ها را می تواند به خوبی پخش کند.

اسپیکرهای بلوتوث در ماه سپتامبر با قیمت های 349 برای XB60 و 499 برای XB90 عرضه می شوند ولی MHC-V90W که 1300 دلار قیمت دارد، قرار نیست تا ماه اکتبر به بازار آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone