🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26982.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ماهوت در الکامپ؛ طراح برپوش‌های اختصاصی برای دیوایس‌های هوشمند

خاص و متفاوت بودن، می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی افراد تجلی پیدا کند. یکی لباس‌های متفاوت می‌پوشد، دیگری به تغییرات ظاهری روی می‌آورد و بعضی‌ها هم دوست دارند دیوایس‌های شیک و منحصر به فرد در ...

خاص و متفاوت بودن، می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی افراد تجلی پیدا کند. یکی لباس‌های متفاوت می‌پوشد، دیگری به تغییرات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - ظاهری روی می‌آورد و بعضی‌ها هم دوست دارند دیوایس‌های شیک و منحصر به فرد در دست بگیرند؛ خواسته‌‌هایی که همگی طی سال‌های اخیر زمینه‌ساز ظهور ده‌ها کسب و کار جدید بوده‌اند.

نمایشگاه الکامپ امسال، صحنه حضور استارت‌آپی بود که محصولاتی خاص برای افراد خاص تولید می‌کرد. «ماهوت» که کارش را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - از سال ۹۴ آغاز کرده، در زمینه طراحی محصولاتی به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - نام «برپوش» فعالیت می‌کند. برپوش در واقع برچسب یا پوسته فرآوری شده‌ای است که به پشت گوشی شما میچسبد و در نقش جایگزین قاب ظاهر می‌شود.

تفاوت کار ماهوت با شرکت‌های سازنده قاب و کیس و کاور در اینجاست که صرفا روی فرآیند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - تولید متمرکز نبوده و اصالت ایرانی محصول و استفاده از منابع داخلی را هم مد نظر داشته، ضمن این که امکان شخصی‌سازی بسیار بیشتری از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - محصولات آماده را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران

برای آشنایی بیشتر با ماهوت دقایقی را با «علی فتح نجات»، مدیر عامل این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - برند در نمایشگاه الکامپ به گفتگو نشستیم. فتح نجات از علت شکل‌گیری برند ماهوت برایمان صحبت کرد و به ما گفت که نارضایتی شخصی‌اش از تنوع کم محصولات در بازار باعث شده که به فکر ایجاد کسب و کاری با هدف شخصی‌سازی دیوایس‌های هوشمند بیفتد:

«همیشه دوست داشتم  انتخاب طرح گوشی، بافت و رنگ آن به دست خودم باشد. این موضوع باعث شد که خودم برای طراحی کیس و کاور اقدام کنم و دست به کار شوم و این بهانه‌ای شد برای تولد برند ماهوت. برای شروع کار دو هدف مهم را دنبال می‌کردم، یکی رنگ‌های متنوع و بی‌نظیر و متفاوت و دیگری این که قاب یا کاور روی ظرافت، طراحی صنعتی و ارگونومی دیوایس اثر منفی نگذارد. همین باعث شد که تولید برپوش را استارت بزنیم.»

برپوش‌های ماهوت به شکل برچسب و استیکر هستند و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - می‌توانند بسته به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - سفارش کاربر، شخصی‌سازی هم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - بشوند. ماهوت در حال حاضر ۷۰ هزار قلم کالا در فروشگاه اینترنتی خود دارد که بیست هزار مورد از این کالاها (که شامل برپوش‌های برندهای مختلف گوشی، برپوش کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند و ...) می‌شوند در وبسایت دیجی کالا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - هم به فروش می‌رسند.

فتح نجات یکی از مزایای برپوش‌های ماهوت را امکان ست کردن تمام دیوایس‌های هوشمند با هم می‌داند. در واقع شما می‌توانید یک طرح - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - یکسان را برای چندین دیوایس خود سفارش داده و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - از این یکپارچگی لذت ببرید. نکته بعد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - این که برپوش‌های ماهوت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - از مواد اولیه باکیفیتی مثل چرم طبیعی ساخته شده‌‌اند که ضمن داشتن دوام بیشتر، جلوه منحصر به فردی هم دارند.

با این وجود، همچنان در بازار انواع قاب و کیس و کاور وجود دارند که بسیاری از مردم به دلیل هزینه پایین خرید آن‌ها را ترجیح می‌دهند و به اعتقاد فتح نجات این موضوع باعث شده که برای مطرح شدن در بازار رقابت بسیار سختی داشته باشند:

«کالایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - که ماهوت تولید می‌کند در حال حاضر رقیب مستقیم ندارد، اما برند ما با چالش بسیار بزرگتری مواجه است و آن تغییر ذهنیت افرادیست که به استفاده از قاب‌های زمخت و بی کیفیت و در تولید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - انبوه روی آورده‌اند. ما در تلاشیم که ذهنیت این افراد را عوض کنیم و به آن‌ها نوید یک فرهنگ جدید در استفاده از دیوایس‌های هوشمند را بدهیم.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران

فتح نجات گفت که به شدت منتظر باز شدن مرزهای ایران و برداشته شدن تحریم‌ها هستند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - چرا که بیش از تمام برندها، از انواع دیوایس‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند و تنوع رنگ و طرحی که ارائه می‌کنند در سطح دنیا بی سابقه بوده. البته رقابت در بازار بین‌المللی با حضور برندهای بزرگ تولیدکننده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - اکسسوری دیوایس‌های هوشمند یقینا کار ساده‌ای نخواهد بود.

ماهوت پیش از آنکه برپوشی را خریداری کنید، در وبسایت خود امکان پرو آنلاین را به شما می‌دهد تا پیش از ثبت سفارش دقیقا ببینید که برپوش دیوایس شما را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - به چه شکلی در می‌آورد و این مزیتی است که تاکنون در وبسایت مشابهی دیده نشده. همچنین اگر دیوایس شما در فهرست دیوایس‌های تحت پشتیبانی ماهوت نبود، می‌توانید سفارش تولید برپوش مخصوص به آن را به تیم طراحی بدهید تا محصول مد نظرتان را بسازند.

اما یکی از چالش‌های بر سر راه ماهوت، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - طبیعتا تأمین سفارشات و رساندن آن‌ها سر موقع به دست مشتری است. برای این هدف مجموعه ماهوت روش خاص خودش را دارد:

«ماهوت برای افزایش سرعت تولید از تکنولوژی RPA برای اتوماسیون تولید استفاده می‌کند. با در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - پیش گرفتن این روش ما موفق شده‌ایم که سرعت تولیدمان را سه برابر کرده و در عین حال حجم تولید را چهار برابر افزایش بدهیم. ضمنا با این روش میزان خطا در تولید را که به طور مرسوم یک به صد است را به یک به ده هزار رسانده‌ایم.»

فتح نجات در انتهای صحبت‌هایش، علت حضور در نمایشگاه الکامپ را جذب سرمایه‌گذار توصیف کرد و از علاقه‌مندی این مجموعه برای حضور در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر تنکابن استان مازندران - بازار خارج از کشور و راه‌اندازی ایستگاه‌های فروش فیزیکی برایمان گفت. اگر می‌خواهید با خدمات ماهوت بیشتر آشنا شوید شما را به بازدید از وبسایت این مجموعه دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone