🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26983.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

خانواده آیفون 11 با درگاه لایتنینگ و دوربین سلفی پیشرفته معرفی می شوند

برخلاف انتظارات قبلی، امسال هم خبری از درگاه USB-C در آیفون نیست و افرادی که خانواده آیفون 11 را از نزدیک دیده اند می گویند هر سه مدل دارای پورت لایتنینگ خواهند بود. همچنین سیستم ...

برخلاف انتظارات قبلی، امسال هم خبری از درگاه USB-C در آیفون نیست و افرادی که خانواده آیفون 11 را از نزدیک دیده اند می گویند هر سه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - مدل دارای پورت لایتنینگ خواهند بود. همچنین سیستم بازخورد لرزشی این گوشی که به Taptic Engine معروف است و دوربین سلفی نیز بهبود یافته است.

آیفون های امسال با کدهای D42 و D43 و N104 به ترتیب جایگزین آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR خواهند شد. جانشینان آیفون XS و آیفون XS Max نمایشگر 3x OLED Retina و جانشین آیفون XR صفحه نمایش 2x Liquid Retina خواهند داشت. هر سه مدل آیفون رزولوشن مشابهی همانند نسل فعلی آیفون ها دارند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان

آیفون 11 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - از سیستم Taptic Engine جدیدی با کد رمز leap haptics برخوردار است. هنوز مشخص نشده این موتور چه وظایفی بر عهده دارد ولی امکان دارد برای بهبود بازخوردهای لمسی (Haptic Touch) به کار رود؛ چون احتمالاً فناوری 3D Touch از آیفون های امسال حذف خواهد شد.

اپل از زمان به کارگیری 3D Touch در آیفون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - 6s از این فناوری در هیچ یک از آیپدها استفاده نکرده است. البته فناوری Haptic Touch که با سیستم عامل iOS 13 خواهد آمد، جای این فناوری را در تمامی دیوایس های اپل از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - جمله آیپد و آیپاد تاچ خواهد گرفت. کمبود 3D Touch با توجه به اصلاحاتی که در iOS 13 و سخت افزار دیوایس های امسال کوپرتینویی ها انجام شده، محسوس نخواهد بود.

به کمک دوربین جلو می توان در ۱۲۰ فریم بر ثانیه در حالت اسلوموشن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - فیلمبرداری کرد.

همانطور که در طرح های اولیه آیفون 11 دیدیم، مدل هایی که جانشین آیفون XS می شوند دارای دوربین سه گانه در پشت بدنه با پیکربندی مربعی شکل هستند. منابع گزارش کرده اند که ظاهر دوربین شباهت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - زیادی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - به تصاویری که قبلاً منتشر شده بودند دارد. وظیفه این دوربین ثبت تصاویر فوق عریض است. این دوربین ویژگی Smart Frame داشته و محیط اطراف فریم را ثبت می کند. سپس کاربر می تواند فریم و منظره را به طور دلخواه ویرایش کند. دوربین جلو آیفون 11 نیز به روز رسانی شده و می توان بوسیله آن در حالت اسلوموشن در 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری کرد.

هنوز دو ماه تا عرضه این گوشی فرصت باقی است، بنابراین باید در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - هفته های آینده منتظر شنیدن اخبار جدید از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - این گوشی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
نمایندگی شما آیا طرفای شهرک ظفر جوانرود هم سرویس میده.
پاسخ: بله در شهرک ظفر شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone