🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32654.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک های اولیه اسنپدراگون ۸۵۰ عملکردی خلاف انتظار از آن را نشان می دهند

در جریان کامپیوتکس امسال کوالکام از اسنپدراگون ۸۵۰ را برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و وعده داد دستگاه هایی که از این چیپست بهره می گیرند به لحاظ عملکردی تا ۳۰ درصد بهتر ...

در جریان کامپیوتکس امسال کوالکام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - از اسنپدراگون ۸۵۰ را برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و وعده داد دستگاه هایی که از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - این چیپست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - بهره می گیرند به لحاظ عملکردی تا ۳۰ درصد بهتر از گجت مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ عمل می کنند. این خبر با در نظر داشتن عملکرد نه چندان مطلوب ویندوز ۱۰ روی دستگاه هایی که چیپ شان بر اساس معماری ARM طراحی شده بود بسیار خوب بود و خشنودی کاربران را به دنبال داشت.

با این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - حال اما بنچمارک های اولیه به دست آمده از این چیپست که در وبسایت WinFuture با کاربران به اشتراک گذاشته شده اند حاکی از آن هستند که که اسنپدراگون ۸۵۰ احتمالا نمی تواند مطابق وعده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - سازنده اش عمل نماید. این بنچمارک ها که به تست GeekBench مربوط می شوند، عملکرد دستگاهی ناشناخته از شرکت لنوو را در مقایسه با  - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - تبلت دو در یک NovaGo ایسوس به تصویر می کشند. البته در این تست مشخص می شود که دستگاه لنوو عملکردی بهتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - را نسبت به رقیبش از خود نشان می دهد با این حال روشن است که اسنپدراگون ۸۵۰ آن برتری وعده داده شده را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - ندارد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان

تفاوت چشمگیر اما در نتایج - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - تست عملکرد تک هسته ای چیپست رویت می شود؛ یعنی در جایی که محصول لنوو امتیاز ۲۲۶۳ را کسب می کند و این رقم حدودا ۲۵ درصد از امتیاز ۱۸۰۲ کسب شده توسط NovaGo - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - بیشتر است با این حال اما، آنچنان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - اختلافی که کوالکام در جریان کامپیوتکس تایوان وعده داده بود را نشان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - نمی دهد. نتایج تست چند هسته ای اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - ۸۵۰ هم تفاوت چندانی با رقیب ندارد و محصول تازه کوالکام توانست امتیاز ۶۹۴۷ را به خود اختصاص دهد در حالی که تبلت هیبریدی ایسوس امتیاز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - ۶۴۷۵ را دریافت می کند. این یعنی وقتی چیپست از هسته های متعدد برای پردازش اطلاعات استفاده می کند عملکرد آن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - تنها ۷.۳ درصد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - بهتر از رقبایش است.

البته در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - نظر داشته باشید که اینها تنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - نتایج اولیه کسب شده توسط اسنپدراگون ۸۵۰ هستند و هم کوالکام و هم مایکروسافت احتمالا بهینه سازی هایی را در محصولات خود ایجاد می کنند تا عملکرد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - دستگاه های بهره مند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - از این سیستم روی چیپ را بهبود ببخشند. گفتنی است جزئیاتی از دستگاه لنوو در دسترس نیست و احتمال می رود که مشخصات سخت افزاری این گجت نیز روی عملکرد کلی اسنپدراگون ۸۵۰ تاثیر گذاشته باشد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone